מה צריך לבדוק לפני שהולכים למעבדה לתיקון מחשבים

אנו מנסים לא להפחית מחשיבותה של סדנת המחשבים המקומית שלך, אך אם המחשב שלך עדיין נאבק בסוף המדריך הזה, הם אמורים להיות נמל השיחה הבא שלך. אנו נעבוד איתך כדי למצוא ולתקן את הבעיה, ואם ברצונך לשתף תמונה ממעבדת המחשבים, נשתף אותה גם כאן. המחשב שלך לא יאתחל, התוכנה לא תציג הודעות שגיאה מועילות, לא תוכל למצוא או לגשת למשאבי ה- IT שאתה זקוק להם, או שהתוכנה שלך לא תפעל או שלא תהיה לך גישה לכל המשאבים שאתה צריך. המומחים לתיקון אלקטרוניקה של מעבדה כאן כדי לעזור לך, בין אם המחשבים שלך עובדים או סתם זקוקים לעזרה בהתקנת מערכת ההפעלה העדכנית ביותר במחשב Mac או PC.

עליהם גם להסתכל ולברר איזו פעולה תבצע הסדנה כאשר נתונים חסויים יתגלו ואיזו פעולה היא תנקוט בכל הנוגע לאור.

אם נמצא איום

תוכנית האנטי-וירוס שלך יודעת להילחם בזה, ואם אתה מקבל חשבון נקי, אתה יכול לנסות מגוון אפשרויות לפתרון בעיות כדי לפתור את הבעיות שיש לך. אם יש לך בעיה נפוצה במחשב שלך או בעיה שלא מופיעה כאן, התקשר אלינו כדי שטכנאי התיקונים המוסמכים שלנו יוכלו לגרום לו לעבוד שוב. חלק מהציוד כבר לא מובטח, אך אנו יכולים לעזור לך למצוא את החלקים שאתה צריך לתקן ולהתקין ללא תוספת תשלום. אנו מוכנים לתקן מכשירים שבבעלות אוניברסיטת Dell ואפל ואנחנו מוכנים להבין מה צריך לתקן במחשבים שלך. אנו יכולים להבטיח כי המחשב שלך כולל את תיקוני האבטחה והעדכונים העדכניים ביותר והוא פועל כראוי. אם שכחת שיש במחשב שלך תוכנה זדונית, אנא פנה למרכז התמיכה של ITS שלנו לקבלת מידע נוסף. ודא שאתה מוגן באמצעות המחשב שלנו ושאתה יודע מה אתה צריך לעשות, אם בכלל, כדי לשמור על תיקון האבטחה הדרוש או עדכון מעודכן.

אם אתה זקוק לעזרה או לינה במחשב שלך במעבדת המחקר שלנו, אנא פנה לצוות המעבדה שלנו כדי לדון בצרכים שלך. אנו מאוישים בטכנאי תיקון ותחזוקת מחשבים שיסייעו לכם בכל תוכנה, חומרה, טכנולוגיה או בעיה שיש לכם.

אם אתה צריך לאחזר מסמך או תמונה שנמחקו מהטלפון שלך בזמן שהכונן הקשיח של המחשב שלך לוחץ ומצפצף

מעבדת Gillware שלנו היא המקום לחפש עזרה. המעבדה הטכנית שלנו יכולה לעזור לכם למצוא את המחשב המתאים ביותר לצרכים שלכם, שיימשך לכם זמן רב ויצייד אתכם במחשב חדש. אם יש לך חברים או בני משפחה שיודעים הרבה על מחשבים, הם עשויים לעזור לך.

המעבדות מפוקחות בכל עת על ידי עוזרי מעבדות מחשבים (CA)

האחראים להבטיח את שלומם של הסטודנטים, הצוותים והפקולטות, כמו גם אנשי אוניברסיטת סטוקטון. אתה אחראי לכל הפריטים האישיים שאתה משאיר במעבדות שלנו, אך אתה יכול להזמין חדרי מחשב למרצים או לצוותים באוניברסיטת סטוקטון המעוניינים להשתמש במקום לצורך הדגמות מחשב.

התשובה הטובה ביותר (והזולה ביותר)

היא להסתכל על Tech Tech Tech במחשב שלך, אך אם אתה מבקש מחשב נייד להשכרה בזמן שהמכשיר שלך בדרך לתיקון, IS & T יכסה את עלות משלוח המחשב הנייד שתוקן למיקום הרצוי לפני שליחתו בחזרה. המעוניינים לרכוש מכשירים למחשב אפל, צריכים לפנות לשירות העזרה של ITS (x7 – 6420) בכדי להזמין ציוד מחשב ולבקש הצעות מחיר.

עבודה על המחשב היא גם משאב יקר שניתן לקחת איתכם לתיקון המחשב. בעזרתו ניתן לחקור מידע ולתקשר עם טכנאים אחרים, וזה גם חלק חשוב בתפקיד הטכנאי.

אם המחשב שלך קרס לחלוטין ואתה צריך להחליף אותו

אתה אמור להיות מסוגל לאחזר את כל הנתונים שאתה צריך מהכונן הקשיח. בדרך כלל זה יכול לעזור לך לשחזר קבצים שנמחקו, אך אם המכשיר ניזוק או מקולקל, תזדקק למעבדה לתיקון מחשבים כדי לפנות אליה כדי לאחזר נתונים שנמצאים בה.

צפו במצגת זו

כדי לקבל מושג כיצד להגדיר את שגרת מעבדת המחשבים שלכם ולהשתמש בזמן שתכננתם לשיעור שלכם. תוכנה במשרד ובמעבדת המחשבים עובדת אחרת, וזה עוזר לך לבדוק את תוכנת מעבדת המחשבים לפני השימוש בה מבלי להסתמך עליה כמדריך. אלה כוללים רעיונות למחשבים – תכנון ומערכות מעבדה לתמיכה בהוראת מחשבים וניהול מחשבים במעבדה.

ישנם צגי מעבדה שאולי אינם מוכרים בגלל הזמינות של חדר המחשבים. כמה תוכניות אחרות אינן דורשות מחשב, ומומלץ לתלמידים לרשות המחשבים שלהם.

פוסטים שתרצה לקרוא:

דילוג לתוכן