כללי פרסום בפייסבוק

מדריכי מודעות פייסבוק, ניכנס למה שאתה צריך לדעת כדי לפרסם בהצלחה בפייסבוק. אילו גורמים צריכים חברות ומותגים לקחת בחשבון בבחירת מודעה בפייסבוק, ובאילו גורמים יש לקחת בחשבון לפני שהם פותחים מודעה?

אם המודעה שלך נתקעת ברשת

פייסבוק עונה כי הפרסומת נועדה לקדם באופן לגיטימי את השירות שלך ולא להשפיע על תקנון הציבור. כדי להתחיל עם הכללים האוטומטיים של פייסבוק, עליך ללחוץ על הפינה השמאלית העליונה של המודעה. זה מאפשר לך להסתיר ולחסום או לחסום מודעות שמפרסמים לא אוהבים. עם מודעת הגדרה, יש לנו את ההזדמנות למקד קהל ספציפי עם המודעות שלנו, וכאן הפרסום בפייסבוק יכול להיות ממש חזק ומשמעותי.

אין חוקים הקובעים כיצד פועל פרסום בפייסבוק, אלא נקודת מבט כללית שכדאי לזכור בעת יצירת מודעה. השפה בה אתה משתמש בהעתקת הפרסום שלך חשובה כדי לעמוד בהנחיות מדיניות הפרסום של פייסבוק.
למידע נוסף אודות כללי פרסום בפייסבוק כדאי לבקר באתר whitecollar.co.il

ניתן להחיל כללים אלה (המכונים גם כללי מודעות פייסבוק) על קריטריונים מותנים המפעילים פעולה נגד כללים אוטומטיים

כדי ליצור כלל, פשוט היכנס למנהל המודעות של פייסבוק והוסף את שם האנשים מהם תרצה לקבל התראות. לאחר שיצרת את הכללים שלך, כאשר פייסבוק תבחר מסע פרסום, מודעה או קבוצת מודעות שעומדים בתנאים אלה, תראה רשימה של כל הכללים שיצרת והתנאים שתראה. אתה יכול להיות מנהל המודעות או סתם חבר אחר בצוות שלך שמנהל את מודעות ה- FB שלך במנהל המודעות של פייסבוק.

מידע זה מאפשר למפרסמי פייסבוק לפנות לאנשים הנכונים ולקדם מוצרים ושירותים לדמוגרפיה הנכונה ולקבוצות אנשים ספציפיות באזורכם.

אנו נסקור פרסום בפייסבוק בחלק האחרון של מדריך זה

אך עדיין תוכל להשתמש בכלים אלה לפני שתתחיל להשתמש במודעות שלך. לקבלת מידע נוסף על אופן השקת קמפיין מודעות ממוקד בפייסבוק, עיין במדריך הפרסום המלא של פייסבוק. אם אתה מגלה משהו שהשתנה במודעות פייסבוק מאז פרסום הודעה זו, נודה לך אם תוכל למצוא אותו. קמפיין הפרסומות שלך בפייסבוק אמור לעבוד טוב כמו בעבר, אם לא טוב יותר ממה שהיה לפני כן.

לפעמים פייסבוק עדיין תשתף את המודעה שלך

אך היא תגביל בכוונה וברצינות את טווח ההגעה ואת הביצועים של המודעה. אם אתה רואה שמפרסם מפר שוב ושוב את מדיניות הפרסום שלנו, תוכל להשתמש באפשרות כדי להשבית את היכולת להציב מודעות או להסיר את היכולת שלך. פייסבוק מסבירה את ההנחיות החדשות במרכז המדיניות לפרסום בפייסבוק לפיה פחות טקסט מודעה עדיף ולכן אין מודעות שנדחות. עם זאת, הם עדיין יכולים להיכלל ממודעות על ידי המדיניות של פייסבוק עצמה או פעולותיהם של מפרסמי צד שלישי אחרים.

אם המודעה שלך נדחית ואתה מרגיש שמילאת את כל כללי המודעות של פייסבוק

ייתכן שתוכל לבקש בדיקה ידנית מחשבון מנהל העסקים שלך בפייסבוק. אם המודעות שלך נדחות, עבוד עם נציג מודעות פייסבוק כדי להאיץ את הביקורת אם יש לך מודעה. אם אתה סבור שהמודעה שלך עקבה אחר כל הגדרות הפרסום של פייסבוק ונדחתה שלא כהלכה, תוכל לערער על הדחייה באמצעות טופס זה. אם דף הנחיתה שלך מפר את אחת ממדיניות המודעות של פייסבוק לעיל, ייתכן שהמודעות שלך אינן בעלות סיכוי לאישור. באופן דומה, אנו לא רוצים שתיצור מוצר שייכנס לקטגוריה של תוכן אסור בפייסבוק, על פי המדיניות שלנו – הוא יידחה ובוודאי יידחה.

פרסום בפייסבוק

הוא רק צורה אחרת של פרסום, ואיכות העתק המודעה והיצירתיות שלך ממלאים תפקיד גדול בקביעת ההחזר על ההשקעה שלך. יש תחרות על מודעות הפייסבוק שלך, אז אל תתן לחוסר הבנה מה אתה יכול לעשות טוב יותר עם המודעות שלך להנחות אותך. פייסבוק מעריכה את "איכות חווית המשתמש" של המודעות שלה – כלומר היא לא רוצה מודעות ספאם.

אם המודעה שלך נדחית מכיוון שהיא אינה תואמת את הנחיות הקידום של פייסבוק, תוכל לערוך אותה ולהגיש אותה מחדש.

כעת ברצונך לקבוע איזו פעולה תרצה שפייסבוק תנקוט והאם נפח הקמפיין

המודעה או המודעה שלך כשירים או לא. כללי פייסבוק נוצרו כדי להגדיר את המודעות שלך, אך תוכל להחיל כללים אלה על כל מודעות Facebook האחרות שלך, ולא רק על מדיניות הקידום.

זה אומר שאתה יכול להגדיר כללים עבור מסע הפרסום שלך, נפח המודעה וגודל המודעה שלך, כמו גם את מדיניות הקידום שלך וכללים אחרים.

בסרטון זה אנו מראים לך כיצד להגדיר את תוכנית המודעות שלך בפייסבוק באמצעות פונקציית הבקרה של פייסבוק

מודעות פייסבוק יכולות להיות מורכבות להפליא כאשר מתחילים ליצור כללי מודעות מרובים עבור קמפיינים שונים. ישנן סיבות רבות מדוע מפרסם בפייסבוק ירצה לעשות זאת, אך אם בקמפיין שלך בפייסבוק יש קבוצות מודעות ומודעות רבות, ניהול הכל יכול להיות תהליך גוזל זמן.

פוסטים שתרצה לקרוא:

דילוג לתוכן