מחיר לתיקון מחשבים ניידים

תיקון והחלפת מחשבים ניידים הוא תהליך מסובך, אך מומחים לתיקון מחשבים ניידים פתוחים אליו, בתנאי שתעבוד עם טכנאי בעל הכשרה מתאימה שיש לו את הכלים הנכונים. תיקון החייאה לטלפונים סלולריים עוסק בתחום התיקונים כבר למעלה מ -16 שנה ובחר מחשבים ניידים, טלפונים ניידים, טאבלטים, סמארטפונים ומכשירים ניידים אחרים. אנו מבינים את הבעיות הנפוצות ביותר המשפיעות על מחשבים ניידים וכיצד לתקן אותן, כמו גם את סוגי המסכים השונים.

אם יש לך מחשב PC או Mac, המפתח לתיקון המחשב שלך הוא לבצע את המחקר שלך, לבחור את הסדנה שאתה הכי אוהב, ולתת להם זמן לתקן. לאחר שתדעו את עלות התיקון של מחשבים ניידים של אפל, תוכלו להתחיל לחקור איזה שקע לתיקון מתאים לכם.

אם אתה סקרן לגבי ההוצאות העתידיות שלך

תן לנו לבדוק כמה עולה לתקן את המחשב הנייד שלך. עלות תיקון מחשב תלויה בחלקי המחשב שרוצים לתקן, וזהו. אם אתה סקרן כיצד ייראו עלויות אלה בעתיד, תוכל לבדוק את עלות תיקון המחשב הנייד בארצות הברית, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד, בריטניה וקנדה.
למידע נוסף אודות תיקונים למחשב נייד מומלץ לבקר באתר diligo.co.il

אז תיקון המסך הסדוק שהוזכר לעיל יכול לעלות 200 דולר

אך אתה יכול לצפות לשלם לפחות 150 עד 300 דולר עבור מסך מחשב נייד. אם קיבלתם מסך איכותי ולא תוכלו למצוא שום נזק אחר למחשב הנייד, אז כדאי לתקן את המחשב הנייד. באופן כללי, אתה יכול לצפות לשלם בין $ 250 ל- $ 500 עבור תיקונים ב- MacBook Air ו- MacBook Pro שלך, ואתה יכול אפילו לחרוג מעלות זו בעת תיקון MacBook. למרות שהמחשבים הניידים שלך שווים כרגע 250 דולר בלבד, אין ספק שלתיקון המחשב שלך יש ערך אמיתי.

כלל אצבע טוב

הוא שאם עלויות ההחלפה שלך למחשב הנייד שלך גבוהות למדי, הייתי מציע להחליף את המחשב הנייד לחלוטין, במקום להחליף את המסך. זכרו, גם אם התיקון עולה 50% יותר מההחלפה, זה עדיין שווה את זה, כי כשסיימתם עדיין יש לכם מחשב נייד ישן. למרות שכדאי לתקן מחשבים ניידים, לא הייתי מציע להחליף את ה- MacBook Air, ה- MacBook Pro או כל מסך מחשב נייד איכותי אחר לחלוטין, מכיוון שעלויות ההחלפה של מחשבים ניידים אלה יהיו גבוהות למדי.

יתכן שתוכל לחבר את המחשב הנייד שלך לצג או לפקח חיצוני ולהמשיך להשתמש בו

אך אז תצטרך לקבוע אם עלויות התיקון משתלמות או פשוט עליך לרכוש מחשב נייד חדש. תוכלו לבדוק מחירים על ידי ביקור באתרים שונים והשוואת העלות המשוערת של ערכות תיקון למחשבים ניידים שונים. אם תחליט לבחור בערכת התיקון המומלצת למסכי מחשב נייד ותחליט לתקן את מסך המחשב הנייד הסדוק שלך, המשך בזהירות. אפשרות נוספת עשויה להיות לתקן את המחשב הנייד לחלוטין על ידי החלפת המסך או את המחשב הנייד כולו, או שתצטרך להחליף את כל המסכים.

זו בחירה טובה אם החומרה ניידת ואתה זקוק לה למסך פגום

אך ייתכן שהיא לא הבחירה הטובה ביותר עבורך אם היא יקרה מדי. האפשרות הזולה האחרת היא לתקן את המחשב הנייד של אפל בבית מלאכה למחשבים שיכול לתקן את מוצרי אפל. זו אפשרות טובה נוספת אם החומרה שלך הייתה ניידת או שהיית זקוק לה אם פגעת במסך.

טכנאי תיקוני מחשבים מוסמך, שהוכשר במיוחד לתיקון מחשבים ניידים מכל סוג שהוא, יכול לתקן רק מחשבים ניידים ניתנים לתיקון.

בעיות חומרה תמיד דורשות פירוק המחשב הנייד

והחלקים יקרים, כך שזה יכול לקחת שעות או מספר שעות של עבודה, בהתאם לתיקון. יש כמה חנויות של אפל שמחליפות חלקים כמו לוח האם, הכונן הקשיח, המקלדת ורכיבים אחרים כדי לגרום להם לעבוד, אך בעיות חומרה כאלה עלולות לגרום להרבה בעיות.

אם אתה רוצה לייצר את המחשב הנייד שלך בחנות לתיקונים מקצועיים

אל תתבלבל מעלויות התיקון. יש האומרים שאם מדובר במחשב נייד ישן שתוקן, כדאי להוציא את הכסף על מחשב חדש. אחרים עולים יותר מכיוון שיש עבודה רבה, ואם המחשב הנייד ישן ממנו, כך העבודה יקרה יותר.

אם יש לך מחשב נייד בן שנתיים או שלוש

מומלץ לתקן אותו אם עלות התיקון הכוללת היא יותר משליש. דוחות צרכנים אומרים שעליך לתקן אם עלויות התיקון שלך עולות מעלות מחשב נייד חדש. אם תתקן את המחשב האישי או המחשב הנייד שלך לפני שתחליף אותו, יהיה לך בסדר, אך אם יש צורך לתקן אותו בשל גילו, אל תתקן. כלל אצבע כללי הוא שלא ניתן לתקן מחשב נייד בן יותר משלוש בפחות מ -1,000 דולר.

פוסטים שתרצה לקרוא:

דילוג לתוכן