שירותי תיקון ל- mac

RESCUECOM היה הראשון מבין הרבה דברים שפותחו, פטנטו ופותחו כדי ליצור את הדור הבא של כלים לתיקון Mac עבור Mac ו- PC. פיתחנו ושכללנו כלי תיקון מק / PC משלנו כדי להבטיח שאתה לא רק בטוח אלא גם אמין ככל האפשר. Nerds on Call הוא המקום היחיד אליו אתה יכול להגיע אם אתה זקוק לשירותי תיקון מקצועיים ואמינים של אפל. אנו יכולים לעזור לך לעדכן את מערכת ההפעלה שלך, לנקות את הכונן הקשיח ולהסיר רכיבי כניסה השייכים ליישומים שאינך זקוק להם יותר או להשתמש בהם, אשר גוזלים משאבים יקרי ערך ב- Mac שלך. אנו יכולים לחפש שגיאות נפוצות בדיסק הקשיח במחשב ולתקן אותן עבורך ולעזור לך בדברים כמו עדכון מערכות הפעלה, ניקוי כוננים קשיחים ועוד. אפשרויות רבות לתיקון מק מדלגות על שלב מכריע זה ולעתים קרובות לוקח שעות ואף ימים לבחון ולהשלים את עצמן. איפוס קבצי מטמון, NVRAM ו- SMC והשבתת גופנים של צד שלישי הם גם שיטות בהן ניתן להשתמש כדי לאבחן בעיות.

צרו איתנו קשר דרך אתר האינטרנט שלנו או התקשרו אלינו למספר 1-800-919-6373 ונשתמש עבורכם בניסיון רב השנים שלנו עם תיקון Apple Mac. אני סמוך ובטוח שאשתי ואני נלך עוד מעט ונדחה את התיקון בכמה ימים או נישאר נאמנים לאפל.

נשמח לעזור לך אם תזדקק לתיקון Mac ונוכל להפעיל אותך תוך זמן קצר

אנו מתמחים בתיקון כל דגמי מחשבי אפל ומציעים מגוון רחב של אפשרויות תיקון כדי להחזיר את המכונה לאותה ביצועים. אם אתה זקוק לתיקונים גדולים ב- Mac שלך, אתה יכול להגיע לביתנו או למשרד בחינם. הם אהובים על ידי רבים מאיתנו ובעזרת ubreakifix נעלה אותם לדרך בזמן ובמחיר סביר.

בישראל יש אתר מעולה שמספק שירותים של תיקון מקבוק

אפל מציעה את התמורה הטובה ביותר למחיר עבור תיקוני מחשבי מק על ידי הצעת קו ה- Mac המלא במחיר נמוך

אם הינך בישראל, אפשר לגלוש לאתר הבא בשביל תיקון מקבוק,
אם הינך בארה"ב, ניתן להשתמש בשירותי Apple ישירות ואז אתה זכאי למנוי בלתי מוגבל לתמיכה במחשב. האם אתה יכול לתקן מחשבי מק בעלות נמוכה יותר מאשר בתי תיקון אחרים בקרבתך או אפילו בארה"ב? בין אם ה- Mac שלך הוא iMac או MacBook, אתה יכול לתקן אותו אם אתה זקוק למחשב Mac עבור כל אחד מחלקיו או רכיביו. אנו מציעים את התיקונים הטובים ביותר במחשבי מק האפשריים ואנחנו מספקים אותם במחיר סביר כך שתיקוני מחשב המק שאנו מבצעים יהיו תמיד מהירים וללא טעויות. מבטיח שכל תיקון מחשבים שקיבלתם מחשבים מהירים ונטולי שגיאות מרגע ההנפקה ועד לפתרונה. בין אם אתה מוצר Macbook Pro, iMac או Apple, יש לנו את הכישורים והמומחיות לפתור בעיות או חששות. אנו מספקים לא משנה איזו בעיה מתרחשת, ומתקנים הכל החל ממקלדת שבורה ועד כונן קשיח שהתמוטט או אפילו מחשב מקולקל.

אנו עוזרים לך לגרום ל- Mac שלך להראות חדש ואנחנו עוזרים לך אם ה- Mac של הלקוח שלך נפגע במהלך המשלוח, נופל מהמיטה או נשאר על רכב.

אנחנו אפילו יכולים לקחת את ה- Mac הישן שלך ולהפוך אותו למשהו שנראה כאילו

הוא טרי מחנות אפל. באמצעות שדרוג שירות העדיפות האופציונלי שלנו, אתה יכול לתקן את ה- Mac שלך במסגרת זמן שמבטלת את זמן ההשבתה של אפל ונותני שירות אחרים. אנו מתאימים את המחירים החד פעמיים של אפל כך שנוכל לתקן דברים כמו תצוגות מקבוק שבורות, מסכים שבורים ומקלדות שבורות מהר יותר וזול יותר.

אם אתה מבצע את התיקון שלך כאן במרכז התיקונים שלנו בסיאטל, תקבל Mac עובד שעובד מהר. אם יש לנו את כל החלקים במלאי, ל- Mac שלך יש סיכוי טוב לתקן תוך פחות מ 24 שעות.

LifeLine Repairs מספקת שירותי תיקונים למחשבי MacBook

אך אנו יכולים לעזור לך גם בסוגים אחרים של תיקוני Mac, כגון MacBook Air, MacBook Pro ו- Mac Mini Repair. אם אתה זקוק לתיקון עבור מקלדת שבורה, עכבר או חלקים אחרים ב- Mac שלך, תוכל לקבל את החלקים והשירותים שאתה מחפש כאן במרכז התיקונים שלנו בסיאטל. אנו יכולים לעזור לך להדריך אותך בתהליך, להסביר את אפשרויות התיקון הבסיסיות לנושאים קוסמטיים ולתת לך את הבחירה כיצד להשקיע בצורה הטובה ביותר בתיקונים שלך. שירותי תיקון המק שלנו כוללים כל דבר, החל ממסך סדוק וכלה בפתרון בעיות יוצאות דופן בלוח ההיגיון. אנו מעודדים קהילה של למידה מתמשכת ב- ubreakifix, כך שבכל פעם שאפל משחררת מוצר חדש, אתה בין הראשונים ללמוד כיצד לתקן אותו. לא משנה איזו טכנולוגיה או תיקון אתם זקוקים, יש לנו מומחים ב- Nerds on Call שאתם יכולים לסמוך עליהם שיעשו את העבודה במחיר שאנחנו באמת יכולים להרשות לעצמנו. אנו משתמשים בחלקים באיכות גבוהה וסומכים על מומחים של Nerders שיפתור את הבעיות שלכם ויספק לכם שירות מעולה, גם אם אתם זקוקים לתיקון המכוסה באחריות ל 90 יום. גם אם אנו כבר לא מכסים תיקונים באחריות, התיקון שלך עדיין יחזור אלינו אם יקרה לו משהו אחרי שאתה עוזב את החנות. זה כולל כל דבר, החל מתיקון ה- Mac עצמו וכלה בהתקנה ותיקון שלו, ואפילו החלפת לוח האם והחלקים האחרים שלך ללא תשלום.

פוסטים שתרצה לקרוא:

דילוג לתוכן