למה לפרוץ מנעול

בחירת מנעולים למתחילים – מבוא מהיר ליסודות וכמה כלים שימושיים

איסוף מנעולים היא אומנות פתיחת המנעול על ידי הפעלת המנגנון הפנימי ללא שימוש במפתח.

מאמר זה ייתן לכם היכרות עם עולם איסוף המנעולים וכיצד לבחור מנעולים למתחילים. נכלול גם רשימה של כלים הנחוצים לבוחר מנעולים מתחילים.

בחירת מנעולים היא מיומנות שכל אחד יכול ללמוד. לא קשה ללמוד איך לבחור מנעולים והיתרונות הם גדולים. לא רק שתחסוך הרבה כסף על המנעולים שלך, אלא תוכל גם לפתוח מנעולים שאחרים לא יכולים.

בחירת מנעולים היא תחביב עבור חלקם ועבור אחרים זוהי צורת אמנות בפני עצמה. השלב הראשון בלימוד כיצד לבחור מנעול הוא לדעת אילו כלים נדרשים.

קטיף מנעולים קיים עוד מתקופת היוונים והרומאים, כאשר השתמשו בסיכות כמנעולות. כלי איסוף מנעולים עשו כברת דרך מאז, כאשר רוב האנשים משתמשים במפתחי מתיחה ובמכתים בימינו.

ערכת בחירת מנעולים יכולה לעלות בין $10-$100 תלוי איזה סוג אתה קונה –

הקדמה: מהו מנעול ומדוע מנעולים חשובים?

איסוף מנעולים הוא תחביב שגדל בפופולריות עם השנים. הרעיון של בחירת מנעולים מעלה בראש תמונות של פושעים ומרגלים, אבל בחירת מנעולים היא מיומנות שכל אחד יכול ללמוד.

הדבר הראשון שצריך להבין לגבי מנעולים הוא שהם נועדו למנוע מאנשים לגשת למקומות שהם לא שייכים. מנעולים לא נועדו להרחיק אנשים, רק כדי להקשות עליהם להיכנס.

מנעולים מגיעים בצורות וגדלים רבים, אך ישנם שלושה סוגים בסיסיים: כוס סיכות, מנעולי רקיק ומנעולי מנוף. למנעולי סיכות יש פיני מתכת בתוך הצילינדר שיש להרים אותם על ידי סיבוב צילינדר המנעול עד שהמפתח הנכון מיישר את כל הפינים בקו הגזירה כך שניתן לדחוף אותם כלפי מטה בו זמנית

פריצת מנעולים היא אחת המיומנויות העתיקות ביותר בעולם. הוא שימש במצרים העתיקה וברומא כדי להגן על אנשים וחפציהם.
למידע נוסף אודות למה לפרוץ מנעול ניתן לבקר ב- manolan1.co.il

מנעולים חשובים מכיוון שהם מגנים על הבתים, המשרדים והמכוניות שלנו מפני גניבה, ונדליזם או פולשים לא רצויים אחרים. מנעולים גם עוזרים להגן עלינו מפני נזק על ידי שמירה על כלי נשק מהידיים הלא נכונות.

קהילת פורצי המנעולים היא קבוצה עולמית של אנשים שלומדים מנעולנות עם עניין בפריצת מנעולים. הרעיון הוא ללמוד איך לבחור מנעולים בשביל הכיף או כתחביב – לא למטרות לא חוקיות כמו פריצה לבתים או גניבת מכוניות!

איך לבחור מנעול

פריצת מנעולים היא מיומנות חשובה שיש, במיוחד למי שמתעניין בתחום האבטחה. הרבה אנשים נמצאים תחת רושם שווא שקטיף מנעולים היא מיומנות שקשה לשלוט בה. מאמר זה ילמד אותך כיצד לבחור מנעול ב-5 שלבים פשוטים, כדי שתוכל להוכיח שהם טועים ולהפגין את כישוריך!

כדי לבחור מנעול, צריך לקחת בחשבון את רמת האבטחה שהוא מציע וכמה קל להשתמש בו.

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא רמת האבטחה שאתה רוצה. ניתן לבחור בין רמות הגנה שונות, החל מנעול מפתח פשוט ועד למנעול אלקטרוני בעל אבטחה גבוהה.

הדבר הבא שיש לקחת בחשבון הוא כמה קל יהיה לך להשתמש במנעול. אם אתה צריך את הידיים שלך חופשיות למשימות אחרות, אז כפתור או כניסה ללא מפתח עשויים להיות הטובים ביותר עבורך.

פוסטים שתרצה לקרוא:

דילוג לתוכן