5 עכברי המחשב המתקפלים הטובים ביותר – כל מה שאתה צריך לדעת לפני הקנייה!

בחירת עכבר מחשב אוריגמי נכון היא חשובה, מכיוון שהיא יכולה לעשות הבדל גדול במידת הנוחות והיעילות שבה אתה משתמש בעכבר.

במאמר זה, נסקור את חמישה מעכברי המחשב המתקפלים הטובים ביותר בשוק כיום. נדון במה מדובר, על היתרונות והחסרונות שלהם, ונספק כמה עצות מועילות לקנייה שתשקול לפני ביצוע הרכישה.

1) קיפול עכבר אלחוטי Anker –

2) עכבר אלחוטי של AmazonBasics –

3) עכבר אלחוטי Logitech M310 –

4) עכבר אלחוטי Logitech M325c –

5) Microsoft Arc Touch Bluetooth Mouse

אולי אתם חושבים שעכברי מחשב מתקפלים הם קצת מוזר בעולם של התקני קלט למחשב, אבל למעשה יש יתרונות רבים לסוג זה של עכבר. עכברי מחשב מתקפלים הם בדרך כלל זולים יותר מעמיתיהם המסורתיים, והם מציעים עיצוב קומפקטי יותר שמקל עליהם לסחוב ולאחסון.

מאמר זה הולך לכסות את 5 עכברי המחשב המתקפלים הטובים ביותר בשוק כיום. אנו נעבור על התכונות, היתרונות והחסרונות של כל עכבר, כמו גם לתת לך עצות קנייה על מה אתה צריך לשים לב בעת ביצוע הרכישה.

הקדמה: מה כל כך נהדר בעכבר אוריגמי?

אוריגמי היא דרך ממש מגניבה ליצור עכבר מחשב. ישנן דרכים שונות לקפל את הנייר כדי לגרום לו לעבוד. יש אנשים שאוהבים לגרום לעכבר להיראות כמו חיה, בעוד שאחרים אוהבים להפוך אותו לצורה יותר מופשטת. מה כל כך נהדר בעכבר אוריגמי? זה כיף, קל וזה חוסך כסף!

אוריגמי הוא צורת אמנות יפנית מסורתית לקיפול נייר, שזכתה לפופולריות במערב על ידי עבודתו של אקירה יושיזאווה.

עכבר המחשב האוריגמי הוא מוצר שניתן לקפל ביד, ללא צורך בסרט או דבק. העכבר מתקפל לגודל קומפקטי, וניתן לעשות בו שימוש חוזר שוב ושוב.

עכבר מחשב מתקפל מאוריגמי הוא מוצר ידידותי לסביבה שניתן למחזר לאחר השימוש. זה גם חוסך מקום כאשר אינו בשימוש מכיוון שהוא תופס פחות מקום בשולחן העבודה מאשר עכבר מסורתי.

מבוא: מהו עכבר מחשב וכיצד הוא פועל?

עכבר מחשב הוא התקן קלט ידני המזהה תנועה דו מימדית ביחס למשטח. העכבר הומצא על ידי דאגלס אנגלברט ב-1964, והוא המבשר לכל עכברי המחשב המודרניים.

עכברי מחשב פותחו כדרך לשלוט בסמן במסך של ממשק משתמש גרפי (GUI). בניגוד להתקני קלט אחרים, כמו מקלדות או ג'ויסטיקים, הדורשים מגע פיזי עם המשטחים המתאימים להם, תנועת העכבר נשלטת על ידי הזזת העכבר על משטח כמעט שטוח. בנוסף להסתובבות על משטחים כמו שולחנות ושולחנות, הם יכולים לשמש כמעט על כל משטח אנכי או אופקי.

עכברי המחשב המסחריים הראשונים יוצרו בשנת 1980 על ידי Xerox Corporation והיו מורכבים משני גלגלים המחוברים זה לזה עם ציר כך שכאשר גלגל אחד נע למעלה או

עכבר מחשב הוא מכשיר המאפשר למשתמש לשלוט בתנועת הסמן על מסך המחשב.

הסוג הנפוץ ביותר של עכבר מחשב מורכב משני כפתורים, אחד ללחיצה ואחד לגלילה.

עכבר אוריגמי הוא מכשיר קלט מבוסס אוריגמי המשתמש בעקרונות האוריגמי כדי לתרגם תנועות ידיים לתנועות סמן.

מאמר זה יחקור את תהליך עיצוב עכבר מחשב אוריגמי וכמה מקרי שימוש אפשריים.
לפרטים מורחבים בנושא של איך לבחור עכבר מחשב אוריגמי מומלץ לבדוק ב- ishopy.co.il