טפטים לחדר שינה

זהו כלי עיצוב רב-תכליתי שיכול ליצור סצנות מרגיעות בחלל או להוסיף מרקם לערכת עיצוב חדר השינה המינימליסטי שלך. מושלם עבור חדר שינה מודרני, זה יוצר באופן מיידי מוקד דינמי ללא קשר לצורה או גודל החדר. בחירת נייר לחדר שינה אינה שונה מבחירת טפטים לסלון או לכל חדר סטנדרטי אחר.

עם זאת

זה בהחלט אפשרי לקשט את כל ארבעת הקירות של חדר שינה יחיד עם הטפט האהוב עליך, כל עוד הדפוס אינו גדול מדי או סוחף. ובדיוק כמו בחדרי שינה עם מיטות זוגיות, טפטים טבעיים או טקסטיל יכולים ליצור אווירה של נוחות ונעימות. חדר השינה הוא המרחב האישי שלך, אז אין מקום טוב יותר לבחור טפט שמדבר אליך.

מחוצפה נלהבת למנוחה ורגיעה

לא תהיה לך בעיה למצוא טפט שמתאים לחדר השינה שלך. אם אתם מחפשים רעיונות בהירים לחדר שינה, טפטים יכולים להיות מרכיב מנצח. החלפת טפט עשויה להיות בדיוק מה שחדר השינה שלך צריך עבור מהפך פשוט אך תוסס.

קבל השראה מהמבחר הנבחר הזה של רעיונות הטפטים האהובים עלינו לחדר השינה ליצירת עיצוב קירות חדר השינה החלומי שלך

כל עיצוב חדר שינה הוא ייחודי, ואם אתם מחפשים רעיונות או השראה לטפטים לחדר שינה, אל תחפשו רחוק יותר. כאשר מקשטים חדר שינה לאורחים או הורים, חשבו על מצב הרוח שאתם רוצים ליצור.

כדי להפוך את החלל לאלגנטי ושיקי, בחרו בטפט קטן בסגנון ויקטוריאני. הביאו אותו החוצה וצרו פינה נעימה על ידי בחירת טפט אפקט פאנל עץ לחדר השינה שלכם. השתמש בטפט תוסס כדי לכסות את כל ארבעת הקירות כדי ליצור הצהרה, או צור נקודת מיקוד עם קיר מבטא. כמו בתמונה זו, אלמנטים עיצוביים ניטרליים ישתלבו היטב עם טפט ציורי.

כמו עם ערכת צבעים מחושבת היטב בחדר שינה

עיצוב הטפט הנכון יכול לעשות פלאים למקסום החלל. כדי למנוע מחדר השינה להיראות מגושם מדי, הטפט שתבחר צריך לגרום לו להיראות גדול יותר, רענן ומזמין יותר. בחדרי השינה הזוגיים, הקיר עליו מונחת המיטה מעוטר ברובו בטפט מעוצב. חדר השינה עם מיטת יחיד מושלם לקיר עם טפט מעוצב מדהים.

חדר השינה המרווח למטה כולל בז'ים ואפורים ניטרליים עם דפוסי כתומים מרהיבים על הטפטים וזריקות תואמות

דפוסים שופעים וצבעים עשירים מתקבלים בשקיקה ברעיונות טפטים לחדר שינה, ומביאים אווירה עוטפת להפליא לחדר השינה הכפרי הזה. דפוס זה עובד טוב במיוחד ברעיונות גחמניים לחדר שינה קטנים, שבהם טפטים פרחוניים עדינים וכיסוי מיטה מבית chintz מביאים טירוף אנגלי לחדר השינה. טפט רפלקטיבי עוזר להחזיר אור לחדר, ויוצר תחושה אוורירית – מושלם עבור חדרי שינה קטנים.

טפט בעל מרקם מוסיף מימד וחמימות לחדר שאחרת עלול להיראות שטוח

זוהי אפשרות מצוינת עבור חדר שמקבל הרבה שמש; נייר בעל מרקם מונע מהחדר להיראות שטוף באור בהיר. כלול טקסטורות מהנות אחרות בטפט זה כגון מתכות וחפצים טבעיים. למה לא להוסיף קיר מדהים לחדר השינה שלך או אפילו לטפט את הארון שלך כדי לתת לו את המגע המיוחד הזה.

רהיטים שחורים פשוטים ומצעים לבנים מוצקים הם הרקע המושלם לטפטים בהירים לחדר שינה כמו זה

מכיוון שהם עוזרים לשמור על אווירה מודרנית רגועה בסכמת צבעים בהירה או מעוצבת. כשזה מגיע לטפט לחדר שינה, יצירת רושם יכולה להיות חשובה כמו בחירת פלטת צבעים מרגיעה, כמו ברעיון חדר השינה האפור הזה.

במקום לשלם מחיר גבוה על קיר לבנים

עדיף להשתמש בטפטים. טפט את חדר השינה שלך כדי להדגיש אזורים ולהפיק את המרב מקירות מביכים כמו גומחות וגומחות. קרניזים לקיר או חוצצי חדרים בחדרי שינה למבוגרים הם גם המקום המושלם לטפטים. רעיונות טפטים מודרניים לחדר השינה מכסים הכל, החל מקירות מפות וציורי קיר ועד אפקטי בטון ובטון בסגנון תעשייתי ואפילו מראה מיושן בכוונה.

אמנות מופשטת

דוגמאות גיאומטריות מתנועת הבאוהאוס, פרשנויות חדשות לארט דקו, סגנונות פנטזיה רוחנית, דפוסים פסיכדליים ונופים שופעים הם כולם דוגמאות לטפטים מעוצבים המשתלבים במגוון סגנונות חדר שינה מודרניים. מגמת עיצוב אחת שיש לקחת בחשבון היא עלייתם של טפטים דקורטיביים לנוף ולוחות קיר. ניתן לפרש אותם בדרכים רבות, מדפוסים מופשטים ועד צבעים בהירים.

בבחירת טפט פסים לחדרי שינה לילדים, חשוב לשקול האם ערכת הצבעים מעידה על כך שחלק מהפסים רחבים יותר מאחרים. אל תפחדו – עם שטיח וכריות; אתה עדיין יכול להוסיף דפוס לרקע מעוצב.

הטפט המעוצב הזה ממשיך עד התקרה של חדר השינה בעליית הגג

טפט פרחוני ויליאם מוריס משתרע בכל חדר השינה. בחדר השינה של הבנות הזה, טפט אומברה מודרני קובע את הטון ואת ערכת הצבעים לשאר החדר. קיר הלבנים החשוף וקורות הגג חשופות, החספוס של הלבנה החשופה מודגש על ידי טפט דקורטיבי.

טפטים עליזים של אוסבורן וליטל יוצרים קיר של אופי בחדר הזה. טפט יער גורם לחדר הזה להרגיש כמו בריחה מהעולם הזה. הטפט בהשראת גטסבי הוא אלגנטי, עם צורות מתכתיות המוסיפות נופך של תחכום.

כאשר משתמשים בו על קיר

זה יכול לעזור לתת תחושה של מטרה ולגרום לקיר הזה לבלוט מקירות צבועים אחרים – טריק עיניים מסודר כדי לגרום לחלל להיראות גדול יותר. ביטוי הקיר אולי נשמע קצת כמו לורנס לוולין בואן, אבל יש דרך מודרנית ליצור את רעיון הטפט לחדר השינה הזה שמפיק את המרב ממנו תוך השארת זיכרונות בארון הבגדים מאחור. כל גוון של אבני חן נראה נהדר בחדר השינה, ו"לקירות צבועים בירוק אמרלד עדיין יש תחושה יוקרתית, במיוחד בשילוב עם גווני אבני חן אחרים כמו אמטיסט, כחול ספיר ואדום אודם." לפי מגזין גרנד עיצובים.

הקולקציה שלנו כוללת את העיצוב המושלם לקיר דקורטיבי עם עיצובי הטפטים המודרניים שלנו לחדר השינה

מה שמבטיח שיש לך שפע של אפשרויות מסוגננות לבחירה. הקולקציה שלנו מאפשרת לך לחקור רעיונות שונים לטפטים לחדר השינה לפני קבלת החלטה סופית, ואפילו תוכל לקבל קצת השראה לפני תכנון עיצוב החדר כולו. כדי לעזור לך לרענן את החלל שלך, ריכזנו את הרעיונות האהובים עלינו לקישוט טפטים לחדר השינה.

מגוון האפשרויות של טפטים לחדר השינה הזמינים כעת

הוא כל כך גדול שמחקר מראש תמיד ישלם דיבידנדים, במיוחד בזמנים הרפתקנים אלה לעיצוב. בין אם הסגנון שלך קלאסי, מודרני או שילוב פשוט של שניהם, הבנה מעמיקה יותר של האלמנטים המעשיים של רעיונות טפטים לחדר שינה תעזור לך כדי שתוכל ללכת בעקבות הלב שלך. ללא מינימום הזמנה, תוכלו לבחור טפטים לכל חלל, מהקיר ועד לחדר השינה כולו.

פוסטים שתרצה לקרוא:

דילוג לתוכן