הקמת אתר בחינם

בעוד שהאתר ברמת הכניסה הוא בחינם, יש תוכניות בתשלום שמוסיפות תכונות נוספות. השירותים הכלולים במערכת Coi יכולים לעזור לך ליצור אתר מעוצב וידידותי לנייד תמורת כ-49 ש"ח לחודש (או כ-79 ש"ח אם אתה מוכר מוצרים) וכמה שעות מזמנך. שירותי Coi מאפשרים לכם לבנות אתר אינטרנט בחינם מעוצב וידידותי לנייד עם ידע טכני מינימלי ואף יכולים להביא רווחים לעסק קטן או יחיד באמצעות קישורי קניות, קניות באינטרנט ודרכים נוספות להרוויח כסף.

בוני אתרים פועלים לפי מה שנקרא מודל עסקי חינמי, שבו לקוחות שרוצים לשלם עבור תכונות נוספות משלמים ללקוחות שיכולים למעשה לממן את המרוצים עם תוכנית מוגבלת ללא תנאים.

כפי שאתה יכול לדמיין בוני אתרים רבים מציעים תוכניות בחינם לבניית האתר שלך. אז בין אם אתה מחפש ליצור אתר לעסק שלך, בלוג חדש, או סתם רוצה לבנות לעצמך נוכחות מקוונת, הנה השירותים הטובים ביותר לבניית אתרים בחינם שיעזרו לך. Coi היא האפשרות הטובה ביותר בכל הנוגע לבוני אתרים בחינם, אך הם מציעים גם מספר תוכניות בתשלום חזקות. בנוסף, מכיוון שהוא מציע חיבור דומיין, אחסון תמונות, חיבור ל- Google Analytics ואינו מכיל פרסומות, אתה לא תרגיש מחויב.

באופן מפתיע הוא מתגאה בכך שהוא עוזר למשתמשים שלו לבנות אתרים שאינם דורשים כישורי קידוד. זוהי פלטפורמת בניית אתרים המתמקדת בלהציע למשתמשיה ממשק ידידותי ואינטואיטיבי הכולל כלים קלים לשימוש הן להתאמה אישית והן לעיצוב של האתר העסקי או האישי שלכם.

האם כדאי לבנות אתר בחינם?

התשובה לשאלה זו כי כמובן כן! Coi בניית אתרים בחינם מאפשרת באופן בולט מהקהל עם כלי חינמי לעיצוב שהופך את השינויים באתר קלים מהירים וללא טרחה. Coi בניית אתרים בחינם משתמש בעיצוב אינטרנט אינטואיטיבי וקל לשימוש בגרירה ושחרור המקל על יצירת אתר אינטרנט בחינם ללא כל ידע בקידוד. עם זאת, אם אתה רוצה ליצור חנות מקוונת ולהשתמש בשם הדומיין המקצועי שלך, אתה צריך להצטרף לתוכנית פרימיום.

אז עשית את כל המחקר שאתה רוצה ועכשיו אתה מחליט להשתמש בבונה אתרים בחינם כדי ליצור אתר בחינם. אם אתה רוצה לבנות אתר לעצמך או לעסק שלך, אתה יכול לעשות זאת בקלות באמצעות הכלים והמשאבים הנכונים. צריך הרבה כשפים טכנולוגיים כדי להתרגל לאתר שלך, כולל ידע בשרתים, HTML, FTP, רשמי אתרים ושירותי אחסון אתרים.

כדי ליצור אתר אינטרנט פונקציונלי במלואו, עליך לאבטח את שם הדומיין (כתובת האינטרנט) וחשבון אירוח אתרים שלך, ומלבד שם הדומיין תזדקק לאירוח אתרים (אחסון אתרים) שהוא שירות המארח ו מאחסן את הקבצים (התוכן) של האתר שלך בשרת מאובטח שפועל תמיד.

אם יש לך דומיין ואירוח אתה יכול ליצור אתר וורדפרס. התוכנה WordPress.org היא פלטפורמה כל כך פופולרית לבניית אתרים שחברות אחסון אתרים רבות אפילו מציעות תוכניות אירוח מנוהלות בוורדפרס. אנו ממליצים לבחור בוורדפרס מכיוון שהוא קל לשימוש וכולל אלפי עיצובים ותוספות חינמיות שיגרמו לאתר שלכם להיראות מקצועי וייחודי.
למידע מורחב על הקמת אתר בחינם יש לבדוק כאן:

בדרך כלל זה מהיר יותר קל ויעיל יותר ליצור ולערוך אתר אינטרנט לחלוטין באמצעות עורך WYSIWYG, אבל אם אתה רוצה שליטה מלאה על כל היבט של עיצוב האתר ואירוח האתר שלך, תצטרך בונה אתרים (מוכר גם כ-CMS) ברגע שתכין את שם הדומיין ואירוח האתר שלך, תצטרך לבחור ולהתקין פלטפורמה לעיצוב אתרים (המכונה גם CMS) תוכל למצוא עיצובי אתרים המתאימים לסטארט-אפים, חנויות מסחר אלקטרוני, בלוגים ועוד.

מערכות המאפשרות בניית אתרים בחינם

עם התוכנית החינמית אתה לא צריך מערכות אחרות, אתה יכול להשתמש כמעט בכל התכונות של מערכות בונה אתרי Coi. התוכנית היא אינסופית, כך שכולם יכולים לבדוק את תפקוד השירות, ותוכלו להשתמש בה גם כדי ליצור מספר סוגים של אתרים כדי לתרגל ולשפר את הכישורים שלכם. אם תבחר להוסיף אתר וגם תכונות או שירותים שיווקיים נוספים לשירות האתר החינמי, הוא יתחדש אוטומטית במחיר החידוש הנוכחי עד לביטול.

אבל לתוכניות החינמיות יש כמה מגבלות שיכולות לתת לאתר העסק שלך מראה לא מקצועי כגון שמות דומיינים מזויפים ומודעות פולשניות. חלק מהמגבלות במערכות בניית אתרים בחינם הן האתר שעלולות לחמוק ממך אם תבחר באפשרות החינמית היחידה הן מודעות או מיתוג באתר שלך. בהתאם לסוג העסק שלך אתה יכול להוסיף תכונות מסחר אלקטרוני לאתר שלך.

אתה יכול ליצור כמעט כל סוג של אתר אינטרנט עסקי כולל חנות מקוונת, המאפשרת לך להתחיל למכור ולהרוויח כסף תוך דקות. Coi מציעה מספר דרכים חזקות להפוך את הבלוג שלך לכלי שיווקי יעיל וגם לפורום בלוג שבו לקוחות יכולים לדון במוצרים ובשירותים שלך.

לאחר שתסיים את המדריך יהיה לך אתר אינטרנט פונקציונלי במלואו עם שם הדומיין שלך נגיש לחלוטין לאחרים. למי שלא רוצה לשלם על דומיין, אתה יכול גם להפעיל את האתר החי שלך עם כתובת URL בבעלות וורדפרס. בעוד גודדי ידוע כאתר שבו אתה יכול לקנות דומיינים ולבנות אתר משלהם בו-זמנית, GoDaddy מתמקדת גם בהקלה על בעלי אתרים.

פוסטים שתרצה לקרוא:

דילוג לתוכן