שיפוץ אמבטיה בזול במרכז

התקנת אריחים מהווה כמעט מחצית מעלות העבודה של שיפוץ חדר אמבטיה, אך קחו בחשבון שמדובר בעבודה קשה ומייגעת שכנראה תיקח פי שניים או שלושה יותר מבעל מקצוע ואולי לא תיראה טוב. … שיפוץ חדר אמבטיה הוא אחד החדרים הקשים ביותר בבית לשיפוץ מכיוון שצריך להתמודד עם אמבטיות, מקלחות, כיורים, שירותים, אביזרי אינסטלציה ועוד.

כדי להפחית את עלויות שיפוץ חדר האמבטיה שלך, אתה יכול לעשות רשימה של מה שאתה רוצה לשנות. קבע כמה אתה יכול להרשות לעצמך להוציא על שיפוצים כדי לקבוע את היקף השינויים שאתה יכול לבצע.

אם אין לך מה לבזבז

צביעה מחדש תהיה הדרך הזולה ואולי היעילה ביותר לתת לחדר האמבטיה שלך מראה רענן. חדר האמבטיה שלכם עשוי להיות החדר הקטן ביותר בבית, אך עליכם לצבוע לאט ובזהירות סביב החלון, האמבטיה או המקלחת, הכיור, המראה, השירותים, המתגים, פינות הקיר והרצפה.

עצב מחדש את חדר האמבטיה שלך בשלבים רק אם אתה בתקציב מצומצם ויש לך חדר אמבטיה נוסף מאובזר במלואו

אבל אם חדר האמבטיה שלכם מתוכנן בצורה גרועה או מיושן, שיפוץ מלא – ממקלחת ועד רצפה – עשוי להיות הפתרון הטוב ביותר. שיפוץ חדר אמבטיה לא חייב להיות מאמץ יקר; עם הבחירה הנכונה, תוכלו לשפץ חלל שלם, גם אם אתם בתקציב מצומצם. העלות בפועל של שיפוץ חדר אמבטיה יכולה להשתנות מאוד בהתאם לפרטים הספציפיים.

העלות של שיפוץ חדרי אמבטיה גדולים והוספת תכונות נוספות יכולה לנוע בין 13,000 $ ל-15,000 $

המחיר הממוצע הארצי עבור שיפוץ חדר אמבטיה קטן הוא בדרך כלל 6,500 דולר ארה"ב, אך הוא יכול לנוע בין 1,500 דולר ל-15,000 דולר או יותר. עבור שיפוץ מלא, ייתכן שתצטרך לשלם 70 דולר למטר מרובע עבור מתקנים ידניים זולים ועד 250 דולר לרגל מרובע עבור מתקנים איכותיים שהותקנו על ידי קבלנים מורשים. חברת ההריסה Hometown Demolition מעריכה כי עלות הריסת חדר האמבטיה שלכם נעה בין 350 ל-910 דולר לשכירות.

הממוצע הארצי לשיפוץ חדר אמבטיה קטן

הוא 6,500 דולר, לפי HomeAdvisor, אבל אתה יכול לעשות את זה בפחות כסף ובהחלט אתה יכול לעשות את זה יותר אם אתה לא מסתכל על התקציב שלך. בדוק את ערך הבית שלך לפני שיפוץ חדר האמבטיה שלך. זה חכם לקבל הערכה של ערך הבית שלך לפני כל שיפוץ גדול. בעוד שאנשים מניחים לעתים קרובות ששיפוץ אמבטיה יעלה הון תועפות, זה לא נכון.

העלות הממוצעת של שיפוץ חדר אמבטיה במרתף או הפיכת חלק מהם לחדרי רחצה שלמים

היא בין 5,000 ל-10,000 דולר ארה"ב. עלות שיפוץ חדר אמבטיה ממוצעת נעה בין 1,300 דולר ל-4,300 דולר, המהווה כ-20% מהתקציב הכולל לחדר אמבטיה סטנדרטי. העלות הממוצעת של שיפוץ חדר אמבטיה בגודל 5×7 נעה בין 4,200 ל-9,600 דולר ארה"ב, כולל אביזרים, חומרים ועבודה מקצועית.

שיפוץ אמבטיה קטן עולה בין 2,500 ל-10,000 דולר

כאשר רוב בעלי הבתים מוציאים בסביבות 5,000 דולר כדי לשפץ 40 רגל מרובע או פחות. רוב בעלי הבתים מוציאים בממוצע 9,789 דולר על שיפוץ חדרי אמבטיה. חומרי שיפוץ חדרי אמבטיה בממוצע בין $2,000 ל-$10,000, או בערך 60% + מהתקציב הכולל שלך. לפי HomeAdvisor.

זכור כי השטח או הגודל של חדר האמבטיה שלך

בין אם אתה שוכר קבלן שיעשה את העבודה או שתעשה את העבודה בעצמך, ואיכות המתקנים ישפיעו מאוד על העלות הכוללת של השיפוץ שלך. עלות שיפוץ חדרי הרחצה לרוב קשורה להגדלת שטח האמבטיה. העברת גופי אינסטלציה, חשמלאים, פינוי והחלפת קירות ישנים יגרמו לתיקונים די יקרים ומהירים.

שינויים לאחר שיפוץ יעלו ביוקר ויאריכו את הפרויקט

זה עשוי להיות תלוי במקום מגוריכם, גודל חדר האמבטיה שלכם, חשיבות השינויים, בחירת המתקנים והחומרים, הקבלן שאתם שוכרים והצורך באישור. הכרת העלויות מבעוד מועד – וכיצד לשמור עליהן – היא הדרך הטובה ביותר למנוע מחלומות שיפוץ חדר האמבטיה שלך להתרוקן מהתקציב שלך. הכנת תקציב לפרויקט השיפוץ שלך לפני תחילת העבודה תעזור לך לקבוע את היקף שיפוץ חדר האמבטיה שלך ולצמצם את החומרים או הרהיטים שיתאימו לרעיונות העיצוב שלך במסגרת התקציב שלך.

כעת, כשאתה כבר יודע באילו חומרים אתה רוצה להשתמש עבור חדר האמבטיה שלך, שב וכתוב היקף עבודה מפורט לחלוק עם הקבלן שלך.

איש מקצוע לכל המשפחה קבל חדר אמבטיה של 25,000 $ בשבריר מהמחיר הזה על ידי ביצוע העבודה בעצמך וביצוע העצה של עיצוב המטבח וחדר האמבטיה המקצועי שלנו

שירותי שיפוץ חדרי אמבטיה שלנו יכולים להתאים לכל תקציב ואנו מספקים שירות מותאם אישית עם ייעוץ חינם. ב-True Builders, אנו מבינים את החשיבות של להיות נוח בחדר האמבטיה שלך, וזו הסיבה שאנו מתגאים בשירותי שיפוץ ושיפוץ ברמה עולמית, כמו גם במאות הביקורות שלנו בדרגת חמישה כוכבים. לאחר פגישה זו, אמור להיות לנו מספיק מידע כדי לשתף את טווחי המחירים ומסגרות הזמן המשוערות, כך שתוכל להבין טוב יותר כמה יעלה לשפץ את חדר האמבטיה שלך עם DreamMaker.

אם חדר האמבטיה שלכם

הוא אחד מהם ואתם מתכננים למכור את ביתכם בעתיד הקרוב, אולי אתם תוהים כיצד ניתן לשפץ את החלל כדי להפוך אותו למרווח, פונקציונלי ואטרקטיבי יותר עבור הקונים. אם חדר האמבטיה שלך חסר סגנון ופונקציונליות, שיפוץ חדר אמבטיה מותאם אישית הוא דרך מצוינת לייעל את החלל ולעצב מחדש את הקירות שלך. לדוגמה, שיפוץ חדר אמבטיה לילדים עשוי לדרוש רק אמבט בסיס ומסגרת חדשה, בעוד שהספא החלומי שלך עשוי לכלול מקלחון עם אריחי זכוכית עם שישה ראשי מקלחת ופסיפסי זכוכית.

חדר האמבטיה הראשי חדר האמבטיה הראשי בדרך כלל זוכה למרבית תשומת הלב מכיוון שהוא יכול להיות נקודת המכירה של הבית שלך

עבור חדרי אמבטיה יוקרתיים, אמבטיה עם מקלחת נפרדת עולה בין 5,000 ל-15,000 דולר. שיפוץ חדר אמבטיה יוקרתי עולה בין $25,000 ל-$40,000 עבור שיפוץ מלא הכולל עיצובים ייחודיים, אבזור איכותי, ריהוט בהתאמה אישית, תאורה נוספת, רצפות מחוממות, מראות קיר ומיקום מחדש של גופי אינסטלציה וחשמל. חומרים זולים לשיפוץ חדר אמבטיה לשיפוץ חדר אמבטיה זה נרכשו ממרכזים ביתיים ועלו פחות מ-3,000 דולר.

זה מפנה מקום יקר מתחת לכיור ומקל על שמירת החדר מסודר

פשוט תלה אותו בתוך דלת ארון האמבטיה שלך והשתמש בו לאחסון חומרי הניקוי שלך. דגמים רבים מגיעים עם ווים לתליית מעילים וז'קטים, אך ניתן להשתמש בהם גם לתליית מגבות וחלוקי רחצה. כל פריט שתוציא מחדר האמבטיה יכול להיתרם ל-Goodwill המקומי שלך או Habitat for Humanity ReStore.

על מנת לראות מידע בנושא של שיפוץ אמבטיה בזול במרכז ניתן לגלוש לאתר shimiaquatics.co.il

פוסטים שתרצה לקרוא:

דילוג לתוכן