קוסמטיקאית בשביל כל אחד ואחד

רוב האנשים חושבים שטיפול ביופי פירושו להסתפר רק למשך שארית חייך, אבל אני חושב שזה לא בהכרח נכון. כדי להחליט על קריירת קוסמטיקה, כדאי שיהיה לך שנתיים לפחות הכשרה בתחום הקוסמטיקה ותואר ראשון במדעים. Destinee היא קוסמטיקאית מורשית בניו יורק ובעלת מספר תעודות איפור בנוסף להכשרה בקוסמטולוגיה. בלוגרית היופי טיירה רובינסון מסבירה: 'בית ספר ליופי לא מלמד שיער שחור.

לפני שאתה הופך למספרה

עליך להשלים תכנית מספרה או קוסמטיקה שאושרה על ידי המדינה ואורכת לפחות תשעה חודשים. אם קיבלת הסמכה או רישיון, אתה יכול להתחיל את הרישיון שלך במספרה כטכנאי שמפו או להפוך למספרה במספרה או במספרה המקומית שלך.
לעוד פרטים בנושא מומלץ לבדוק כאן: https://morbeauty.co.il

למרות שזה עלול לקחת זמן עד ליפול על כסא סלון בפעם הבאה

ישנן מספר דרכים לתמוך בסטייליסט הסלון האהוב עליך. אם אתה ממליץ על מספרה למישהו ואוהב יותר את מה שאתה רואה ועובד איתו, אתה יכול לראות את הסטייליסטים החדשים שלך במשרה מלאה. זה הופך את הסגנון שלך ליותר מוכן לעבוד בשבילך אם אי פעם תזדקק ליתרון בשיער.

קח את העצה הנבונה הזו ולמד מההתחלה איך להפוך למספרה מקצועית אמיתית שיכולה להתפתח בקלות לקריירת יופי בת קיימא. צרו איתנו קשר עוד היום כדי ללמוד עוד על תחום המספרות ועל תחילתה של קריירה מתגמלת בענף היופי.

תלמד כיצד להסתפר, לתת מניקור ופדיקור, להציע טיפולי בריאות ולבצע טכניקות שונות לטיפול בעור עם התעשייה – מדריכים מנוסים בסביבת סלון מקצועית.

בקורס זה התלמידים ישתמשו בכישוריהם במעבדה לתרגול יישומים

תסרוקות גברים וגילוח. התלמידים ישתמשו בכישוריהם המתקדמים לביצוע מגוון טכניקות לטיפול בשיער כגון יישומי איפור וצביעת שיער. במהלך הקורס הם ימשיכו לתרגל את כישוריהם על ידי התמקדות ביישום – תהליך הייצור כמו גם תהליך צביעת השיער. בקורסים אלה התלמידים מתרגלים את יכולתם למרוח ולצבוע את שיערם, וממשיכים להתאמן על ידי התמקדות ביישום. במהלך הקורס תעבוד במעבדה עם מספרה לגברים ותגלח.

מי שמחליט באיזה בית ספר לקוסמטיקה הם רוצים ללמוד חייב לשקול איזה סוג עבודה הוא רוצה לעשות לאחר סיום הלימודים. בואו נדבר תחילה על מה פירוש "קוסמטיקה" בדיוק, וזאת מכיוון שמדובר בקריירה לכל החיים.

מומלץ לראות את מוצרי KB PURE להתרשמות נוספת

יש לך את כל מה שאתה צריך

כדי להיות אמן רבגוני בתעשייה המרגשת הזו, הכוללת תואר קוסמטיקה ממכללה יוקרתית. לאחר שתסיים את בית הספר לקוסמטולוגיה, אתה זכאי להסתפר, לבצע טיפוח ציפורניים ועור ואף להפוך למספרה אם תעבור את מבחן הקוסמטיקה שלך. השקיע בתפקידך – השכלה בית ספרית קוסמולוגית לפיתוח ההתמחות המקצועית שלך. לפני שתחליט לבחור בקוסמטיקאית כאופציה בקריירה, חשוב לדעת איזה הכנסה ומשכורת באמת תוכלי לקבל מעבודתך כקוסמטיקאית.

כדי להפוך למספרה, עליך להשלים תכנית מספרה או קוסמטיקה שאושרה על ידי המדינה לפחות בתשעה חודשים. בנוסף לרישיון הקוסמטולוגיה הספציפי שלך לסלון, אתה רשאי להסמיך אותו אתה גם צריך להקים עסק סלוני. עליך להגיש בקשה לרישיון חנות ולרשותך רישיון מניקור עדכני ממשרד הבריאות והשירותים האנושיים בארה"ב (HHS). עליך להיות בעל תואר ראשון בטיפול בציפורניים ועור ממכללה או אוניברסיטה יוקרתית כמניקוריסט או קוסמטיקאית מורשה.

מומחה קוסמטיקה יכול להיות מומחה לטיפול ביופי עבורך

מספר מכוני ומכוני ספא, למשל, יכולים לאפשר לך לבצע שחיקה ותוספות שיער רק אם הם מוסמכים בתחום זה. חלק מההשכלה שלך הוא גם תואר ראשון בטיפול בשיער ועור ממכללה או אוניברסיטה יוקרתית כמניקוריסט או קוסמטולוג מורשה.

זה גם לגמרי תלוי בך, אבל אם אתה מוטרד מהתספורת או הצבע שלך ואוהב באמת את חווית הסלון, זה לא יזיק לתת לבעל הסלון טיפ נוסף. תוכל גם ליצור קשר עם הסלון או הספא המקומי שלך לקבלת מידע נוסף על שירותיהם ומחיריהם.

אם אתה באמת רוצה להיות יפה ולעשות משהו יצירתי

קוסמטיקאית היא אפשרות קריירה טובה עבורך. אם את אוהבת איפור, שיער וציפורניים את יכולה להביע את התשוקה שלך כל יום כקוסמטיקאית. לא משנה מה התשוקות שלכם, תוכלו למצוא ענף של קוסמטיקה שיעזור לכם לממש אותן. חינוך טוב באיפור ובטיפול נכון בשיער או אפילו תואר בקוסמולוגיה יכול לעזור לקבוע אם בית הספר ליופי מתאים לאישיות שלך ולהחליט אם הוא מתאים לך.

אם אתה רוצה לקבל השראה מסטייליסט ולהיות אחראי על שעות העבודה שלך ועל המשכורת שלך, אתה יכול גם לבדוק לפתוח סלון משלך.

פוסטים שתרצה לקרוא:

דילוג לתוכן