מחירי בניית אתרי וורדפרס

אנשים רבים שואלים אותי לעתים קרובות כמה עולה לבנות אתר לעסקים קטנים עם וורדפרס. אמנם הקמת אתר וורדפרס המתארחים בעצמך היא אחת הדרכים הזולות ליצור אתר משלך, אך קשה יהיה לדעת מה העלות בפועל של בניית אתר וורדפרס לעסקים קטנים ובעלי עסקים קטנים.

מקווה שמאמר זה נתן לך מושג על כמה מהעלויות הנסתרות שניתן להוסיף לתקציב המחירים של וורדפרס שלך

כדי לעזור לך להבין טוב יותר את מה שאתה צריך לעשות עכשיו, בחנתי את עלות אירוח וורדפרס, תוספי וורדפרס וכמות התוכן שאתה צריך במסגרת התקציב שלך כדי לעזור בכך.

העלות של אירוח וורדפרס יכולה להשתנות מאוד בהתאם לצרכים שלכם וסוג האתר שרוצים לבנות

בהמשך, יצירת נושא WordPress מייצגת גם עלויות שיכולות להשתנות באופן משמעותי במחיר אתר WordPress שלך. לפני שנכנס למחיר של פיתוח וורדפרס בהתאמה אישית, עלינו לבדוק את עלות יצירת אתרי וורדפרס באופן כללי. עלות פיתוח האתר תלויה בשאלה האם אתה יוצר את האתר בעצמך, שוכרת סוכנות מומחים או עובדת באופן עצמאי. מחירו של אתר וורדפרס תלוי בשיטות הבאות: הגדרת פרילנסר או שימוש בבניית אתרי וורדפרס.

עבור חברות שבוחרות לארח או לארח את האתר שלהן, עלות אירוח אתר וורדפרס עשויה לנוע בין 24 ל -10,000 דולר בשנה.

בעיקרון, אתה יכול להעריך את העלות בין $ 1,000 ל -5,500 $ לחודש עבור אתר WordPress יחיד ועד $ 10,200 לשנה עבור מספר אתרי WordPress.
למידע נוסף בתחום של מחירי בניית אתרי וורדפרס ובניית אתרים ניתן להעיף מבט ב- goldenroz.com

זה נותן לך תמיכה נוספת בוורדפרס ומבטיח שהאירוח שלך יתאים ביותר לאתר הוורדפרס שלך

המשמעות היא גם שיש לך יותר מאתר WordPress אחד עם אפשרויות אירוח שונות. כדי לתמוך בדפי הוורדפרס המותאמים אישית שלך, ייתכן שתרצה ללכת עם ספק אירוח וורדפרס מנוהל. ברגע שיש לך את הדומיין שלך ואירוח, תצטרך לבחור תוסף מסחר אלקטרוני עבור WordPressSite.com.

אם ברצונך שהאתר שלך כולל תכונת מסחר אלקטרוני, אתה יכול לצפות לשלם בין 450 $ ל -1,000 $ כדי להתחיל, כולל כל התוספים הדרושים בכדי לגרום לאתר הוורדפרס שלך לעבוד.

אם אתה חושב להזמין מומחה לבניית אתר WordPress שלך

אתה יכול לצפות שהעלויות שלך יהיו גבוהות בהרבה. לאחר שתסיים את התוכניות ותתחזק את האתר שלך בבית או בעזרת סוכנות, ניתן להעריך את עלות אתר WordPress שלך. העלות יכולה להשתנות באופן נרחב, בעיקר תלוי כיצד ניגשים לתהליך שכירת המעצב ואיכות העיצוב.

זכור כי העלויות המותאמות אישית של אתר WordPress שלך ישתנו, וזה יהיה תלוי ברצונות ובצרכים האישיים שלך. המחיר שתשלמו עבור אתר הוורדפרס שלכם יעלה בהתאם למורכבות החנות שלכם ולאיכות העיצוב.

בניית אתר וורדפרס לבלוג פעיל (שיש בו יותר מ 100,000 עוקבים ומספר מבקרים גדול)

הוא יקר בהרבה מבניית אתר בו תרצו למכור את המוצר או השירות שלכם. כשאתה חושב על פתיחת אתר או בלוג של וורדפרס, השאלה הראשונה שאתה בטח תשאל את עצמך היא, "כמה עולה אתר? השאלה היא האם זה צריך להיות מתוקצב פעם אחת או לצמיתות.

כשזה מגיע לתשובה לשאלה, "כמה צריך לעלות אתר וורדפרס? "השלב הבא הוא לקבוע את צרכי אירוח האתרים שלך.

יש אנשי מקצוע של WordPress שיוצרים ערכות נושא מותאמות אישית של WordPress לכל סוג של אתר

בעוד שאחרים משתמשים ביוצרי עמודים המאפשרים עריכה קלה בעמודים מבוססי רשת. חלק ממאגרי WordPress מציעים ערכות נושא. שניתן להתקין ולהשתמש באתר וורדפרס שלך בחינם. ניתן לרכוש ערכות נושא פרימיום באתרים כגון Themeforest או להעלות לאתר הוורדפרס המתארח משלך. אם אתה שוקל לבנות אתר WordPress, בחר תוכנית אירוח בהתאם ל מחיר תוכניות האירוח העומדות לרשותך.

אם אינך מוכן להפשיל שרוולים ולעשות דברים בעצמך, תוכל להתלונן על עלות אתר WordPress מותאם אישית כדי לקבל מושג כמה האתר המותאם אישית שלך יעלה.

עלות בניית אתר וורדפרס

היא בין 75 ל -115,000 דולר, כולל עיצוב, פיתוח והפעלת האתר. זה מבוסס על המחיר הממוצע של אתר WordPress מותאם אישית בארה"ב ובקנדה. , אבל אולי גבוה משמעותית. אני אראה לך כיצד לבנות את אתר מסחר אלקטרוני שלך ב- WordPress כדי למנוע הפסדים פוטנציאליים והוצאות מוגזמות.

למרות שוורדפרס

היא הורדה בחינם, עלות בניית אתר וורדפרס כרוכה בהקמת האתר, השימוש בתוספים ועיצובים שאינם בחינם, עלויות עיצוב, עלויות אירוח ולא בונים בעצמכם. אתה יכול להתקין את WordPress בחינם בשרת שלך, אך יש לקחת בחשבון עלויות אירוח, דמי שמות תחומים ועלויות פיתוח תוספים מדי פעם. ניתן להכין מראש את הקצה התחתון של סוגיות אלה – ערכות נושא של WordPress הכוללות תחזוקה וכן עלויות אחסון ותחזוקה.

פוסטים שתרצה לקרוא:

דילוג לתוכן