מה צריך לבדוק לפני שבונים חנות וירטואלית

בשנים שחלפו מאז השינוי הדרמטי בקניות המקוונות, חנויות וירטואליות, המשקפות שילוב של מציאות מדומה, מציאות רבודה (AR) וטכנולוגיות אחרות, התגלו כגישה חדשנית לקניות באינטרנט. חנויות וירטואליות קיימות במובנים רבים, החל מסוגלות טכנולוגית וכלה במסורתיות יותר, המציעות מגוון רחב של מוצרים ושירותים וכן גישה למגוון רחב של שירותי מכירה.

חנות וירטואלית היא אתר שמוכר מוצר או שירות כלשהו באופן מקוון ובדרך כלל מקשר אליו עגלת קניות. חנות וירטואלית היא כל אתר שמוכר באינטרנט כל מיני מוצרים ושירותים ומאפשר תשלום, ניטור ומסירה דרך האינטרנט.

כשאתה מקים את החנות שלך

פועל מתחת למכסה המנוע של אפשרות התוסף למסחר אלקטרוני ושילובו עם בונה האתרים שלך, כמו אפליקציית Weebly (2018), ש- Square רכשה כאפליקציה שלה בונה אתרים בשנת 2018. אפשרויות התוסף למסחר אלקטרוני שתוארו לעיל מגיעות עם גרסה חינמית המאפשרת לך לבנות את החנות הווירטואלית שלך בעלות הנמוכה ביותר האפשרית.
לעוד פרטים על מה צריך לבדוק לפני שבונים חנות וירטואלית מומלץ לבקר באתר onlineshop.co.il

אם אינך בטוח מה לכלול, תוכל תמיד לחפש בחנויות מקוונות אחרות בשוק אחר גרסה חינמית של התוסף.

אם ברצונך להרחיב את החנות הווירטואלית שלך

עליך להציע למבקרים שלך את החוויה הטובה ביותר. דמיין שאתה נמצא באולם תצוגה וירטואלי שבו אתה יכול להזמין לקוחות מכל רחבי העולם. אם אתה יודע לתכנת, החנות המקוונת שלך יכולה להיות מתוכננת על ידי אנשי מקצוע תוך מספר שעות בלבד. אין מקום בעסק שלך שהוא כל כך גדול שאתה יכול להיות מוזמן על ידי לקוחות מרחוק ולגדול את העסק שלך בקלות.

השקעה באתר מקצועי

היא חובה אם ברצונך להצליח בעסקי המסחר האלקטרוני שלך. מרבית פתרונות המסחר האלקטרוני פועלים על ידי שילוב של יצירת חנות מקוונת מלאה עם תוספת עיבוד תשלומים לאתר קיים. אם אינך יכול ליישם קופה באתר שלך, בחר במעבד מסחר אלקטרוני שיוכל לספק קופה קלה לשימוש, מאובטחת ומתארחת. קמעונאים ללא רקע קידוד צריכים לשקול להשתמש בתוכנות כגון Shopify או BigCommerce כדי להקים את החנויות המקוונות שלהם. בניית אמון היא חובה נוספת אם אנו רוצים שלקוחותינו יבנו אמון בנו ובלקוחותינו.

אם אתה חברה עם פוטנציאל מוכח

יהיה זה הגיוני לרשום דומיין ולהיות שרתים משלך לחנות הווירטואלית שלך. אתה יכול לפתוח חנות וירטואלית חדשה במקום פרטי או לחנות בקניון המשתף את החלל עם חנויות אחרות, כלומר יש לך בניין נפרד עם שרת פרטי משלך, אך לא חנות מן המניין. בין אם אתה פותח עסק קטן בפעם הראשונה ובין אם היית איתנו זמן מה, מדריך זה ילמד אותך כיצד לפתוח חנות מקוונת בשבעה צעדים פשוטים. יש כבר הרבה משאבים מקוונים המפרטים את כל השלבים הדרושים לבניית חנות וירטואלית, מהיסודות וכלה בחשוב ביותר.

השלב הבא יהיה להגדיר את הפלטפורמה הטכנולוגית שתשתמש בה לבניית העסק הווירטואלי שלך

אנו מחפשים פלטפורמת מסחר אלקטרוני בה ניתן ליצור חנות מקוונת משלנו כמו Shopify. לאחר שפתחת את החנויות המקוונות שלך, העסק שלך יכול להרוויח מהוספת ערוצים מקוונים לחנות שלך, כגון פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, פינטרסט ואתרי מדיה חברתית אחרים.

חנות בחנות או ווירטואלית

יהיה צורך לנהל את קטלוג המוצרים שלך בקלות ובצורה נכונה. אם פתחת בעבר חנות מקוונת, ברצוננו לשמוע מה עשית ממש לפני ההשקה. כשהקמת את החנויות המקוונות שלך לראשונה, זכרת בהיית על בד ריק ולא ידעת מאיפה להתחיל. זו הסיבה שאנחנו רוצים ליצור את סוג המשאבים שרציתם כשהתחלתם, ואת האפשרויות הנובעות מהקמת חנות מקוונת מוכנה ב- Shopify כך שכולם יוכלו להמשיך.

אם אתה עוקב אחר המדריך הזה

תקופת ניסיון של 14 יום תיתן לך די והותר זמן לבנות חנות מקוונת שמוכנה לשימוש, תוך התחשבות שאתה יכול להמשיך להוסיף מוצרים ולשפר את החנות כ זה נכנס לרשת. אם אתם חושבים להקים חנות מקוונת וירטואלית וזקוקים לעזרה ביישום הרעיון שלכם, אנא צרו קשר עם צוות המסחר האלקטרוני שלנו לקבלת ייעוץ וסיוע בפיתוח. הקפד לשפר את החנות הווירטואלית שלך כדי למצוא את האיזון הנכון בין הגדלת המכירות לשיפור תהליך הקנייה, כך שהמשתמשים שלך יוכלו להשיג בקלות את מה שהם צריכים.

אפילו קמעונאים קטנים מאוד יכולים ליהנות מחנות וירטואלית שתוכננה במיוחד

בה הם יכולים לבחור רק את התבנית שלהם ולפרסם את המוצרים שלהם. אצלנו ב- LUZ, לא רק שיש לנו את כלי הסחר האלקטרוני המתקדמים בעולם, אלא שאנחנו גם מומחי אקסל ופיתחנו כמה כלים שיכולים לעזור לכם להרחיב את החנות שלכם.

פוסטים שתרצה לקרוא:

דילוג לתוכן