למה חשוב לשים לב כשמשפרים את המהירות של האתר

חשוב להיות מודעים לאופן שבו תוספים משפיעים על ביצועי אתרי האינטרנט שלך כאשר הם מופעלים באמצעות כלי לבדיקת מהירות. כעת, לאחר שבחנת את ביצועי האתר שלך, הגיע הזמן להגדיל את מהירות האתרים שלך. לפני שתתחיל לייעל את מהירות האתר שלך, עליך לציין את זמן הטעינה הנוכחי שלך, המגדיר עד כמה האתר שלך איטי.

אתה עשוי לחשוב שהאתר איטי כאשר אתה מפעיל אותו ממרחק או כשנדרש זמן לטעון את הדף. למעשה, ההיפך הוא למעשה הנכון. היבטים רבים ושונים של האתר יכולים להשפיע על משך הזמן שנטען דף. הם עשויים להיות דברים קטנים, כגון צבע אחד או גרפיקה אחת בדף, עד לפריסה של עמוד מלא שלוקח יותר זמן עיבוד מאחרים. הדרך היחידה שבה תוכל לדעת בוודאות אילו חלקים באתר שלך לוקח את הזמן הארוך ביותר לטעון היא להציג אותו ממרחק. אתה יכול להשתמש בכלי כמו WebPageTest, ובלחיצות ספורות, הדף שברצונך לנתח יוצג בפניך. משם תוכל להבין לאילו אזורים בדף לוקח הכי הרבה זמן לטעון. להלן כמה טיפים להפיק יותר מניתוח WebPageTest שלך.

וודא שאתה יודע מה אתה מחפש

כאשר אתה ניגש ל- WebPageTest במטרה להבין אילו אזורים באתר לוקחים את רוב הזמן לטעון, עליך להיות מוכן לברר המידע המשמעותי ביותר. לא תרצו לבזבז את זמנכם בניתוח אזור שפשוט יש בו הרבה גרפיקה. אולי תרצה להסתכל על תוצאות של דפים שבהם העיצוב נקי ופשוט, ועל דפים אחרים עם מיקוד גרפי כבד. ככל שאתה סלקטיבי יותר עם סוג הניתוח שאתה עושה, כך תקבל יותר כשזה מגיע להבין כיצד חלקים שונים של הדף מאטים את מהירות הטעינה.

תגיע כמה שיותר רחוק לפני שאתה קופץ לטלפון

אם ניהלת את האתר שלך ממרחק ויודע שיש לך נקודה איטית, זה האינטרס שלך לנסות ודייק זאת לפני שתדבר עם מומחה ב- WebPageTest. בדיוק כפי שקשה לראות בעיניים את ההבדל בין 1/3 ל- 8/3 ו- 4/3, לאדם קל לפספס את נושא המהירות הנגרם על ידי גרפיקה אחת. לדוגמה, אם אתה משווה גרפיקה בגודל 100×100 פיקסלים בחלק העליון של הדף עם גרפיקה אחרת שמתחתיו, בגודל 500×500 פיקסלים, ייתכן שלא תבין שיש בעיה בדף אלא אם אתה מסתכל עליו מקרוב. אותו דבר לגבי כל גודל אחר. גרפיקה בגודל 600×100 תגרום להשפעה גדולה יותר של מהירות הטעינה אם היא תהיה באותו מקום כמו התמונה של 100×100. ההימור הטוב ביותר שלך הוא להתקרב לאזור שלדעתך לוקח יותר מדי זמן ולראות אם אתה יכול לבחור אותו. אז תוכל לחזור לעבודה במהירות ולהיות פחות מוטרד מביצועי האתר שלך!

מהירות האתר ניתנת לשליטה מתוך החלק האחורי

מהירות האתר נשלטת כמעט תמיד מלוח הבקרה. למעשה, אין שינויים משמעותיים שייתכן שהם אינם כלולים בלוח הבקרה. אם טעינה של חלק אחד באתר לוקח יותר זמן מכל חלק אחר ואין בעיות ידועות באזור זה, תוכל לכבות את המטמון שלך. המטמון שלך, המאחסן נתונים כך שניתן יהיה להשתמש בהם מהר יותר במידת הצורך, ניתן למצוא בתחתית לוח הבקרה וניתן להפעיל אותו ולכבות אותו במסך. ישנן הגדרות רבות אחרות הזמינות ב- backend הניתנות לשינוי. חלק מאלה ישפרו את מהירות הדף, אחרים לא. כאשר לא אכפת לך מתכונה מסוימת, סביר להניח שזה מהיר יותר להשאיר אותה פעילה. זה יהיה מאוד יוצא דופן למצוא אתר שירוויח מהשבתת אפשרות אחת במטמון תוך איבוד אפשרות מהירה יותר בתהליך. ככלל אצבע, כבה את כולם אלא אם אתה בטוח שאתה צריך אותם לאתר הספציפי שלך.

בעלי אתרים לרוב אינם מבינים כיצד מהירות הדף משפיעה על חווית המשתמש של אתר מצליח ומניעה את משימתו

ראו את ביצועי האתר שלכם כגורם הגלוי ביותר למהירות האתר שלכם. ההשפעות לעיל על המהירות והביצועים של האתר מהוות עילה סבירה לשים לב לאופן טעינת דפי האינטרנט שלך ולאופן פעולת עגלת הקניות שלך.

הבנת ההשפעה של המהירות והביצועים של האתר שלך חורגת מעבר לקביעה כי אתר מהיר יותר עדיף על אתר איטי יותר

בחלק זה נבחן את ההשלכות וההשפעות של אתרים איטיים והדרכים בהן מהירות האתר יכולה להפוך ליתרון תחרותי. אגב, לאופטימיזציה למהירות האתר המתוארת במאמר זה יש פתרונות שונים לכל אחת מהבעיות הללו, שלכל אחת מהן יכולה להיות השפעה שלילית על היבטים של האתר שלך.

מהירות או ביצועי האתר מתייחסים לכמה זמן אתרך נטען בדפדפן של המשתמש

זה משפיע על מספר היבטים של האתר שלך ושל העסק שלך באופן כללי. מהירות הטעינה של אתרי האינטרנט שלך מושפעת מגורמים המשפיעים על סוף המבקרים, כגון מיקומם, ספק שירותי האינטרנט ושעה ביום שהם מבקרים באתר שלך.

מותגים שרוצים לשפר את מהירות האתר שלהם צריכים לוודא שהם מבינים שמשתמשים בגוגל מדברים בעד עצמם כשהם מצביעים על מהירות הטעינה של הדף ומה הם יכולים לעשות בנידון

גוגל גילה ש -53 אחוזים ממשתמשי הסלולר לוחצים הרחק מאתר שאינו נטען תוך פחות משלושה שניות, כך שאי ביצוע אופטימיזציה של מהירות העמוד של הדפים שלך יכול להוביל לירידה משמעותית בלידים ובלקוחות כאשר האתר שלך יורד למטה. . על ידי כפייה על אתרים לשים לב לתהליך הטעינה שלהם, גוגל תפעל ליצירת חווית משתמש משופרת, אשר בתורו תגרום לאנשים לחזור לגוגל ולמנועי החיפוש שלה.
על מנת לבדוק פרטים מורחבים בנושא של שיפור מהירות אתר ולמה חשוב לשים לב כשמשפרים את המהירות של האתר עליך לגשת לאתר goldenroz.com

בהתחשב בחשיבות מהירות הדף בעת דירוג אתרים

מותגים רוצים לוודא שהם רושמים כל נקודת נתונים של זמן הטעינה שלהם. המיקום של שרת אירוח האתרים שלך משפיע על האיחור בביצועי האתר, כלומר הזמן שלוקח לאתר שלך להגיב למשתמשים. אמנם יש כמה אפשרויות אירוח במחירים נוחים המציעים מהירויות אתרים נאותות, אך לעתים קרובות הן מגיעות עם מהירויות טעינת דפים איטיות.

זה מקטין את הזמן הנדרש להשגת מדדים כגון הצבע המשמעותי הראשון וצבע התוכן הראשון

שני מדדים המשמשים את המגדלור למדידת המהירות והביצועים של האתר. אחסון משפר את ביצועי הדף מכיוון שתכנים רבים של דפים מוכנים וזמינים שאין צורך לאחזר ולעבד אותם כדי להציג אותם למשתמש. תמונות, גרפיקה, סרטוני וידיאו וקבצי מדיה אחרים שאמורים להימצא בדף מגיעים לדף איטי עצום של האתר שלך.

Lighthouse 3.0

גרסה מעודכנת של כלי הקוד הפתוח שלה לבדיקת איכות ומהירות אתרי אינטרנט, מציגה אפשרויות פלט ודוחות חדשים וכן מספר שינויים באופן בו הם מודדים את המהירות והביצועים של אתרים. , כגון הצגת First Contentful Paint כמדד ביצועים ומהירות ושקלול חדש לביקורת ביצועים. מדדי הביצועים של אתרי האינטרנט שלך נותנים לך תובנה מדהימה לגבי מהלך האתר שלך ומה השיפורים הנדרשים כדי לגרום לו לפעול בצורה חלקה עבור מבקרים עתידיים באתר שלך. גלה את עשרת מדדי הביצועים החשובים ביותר לאתר שלך, כגון מהירות הדף ושיעור ההמרות, וכיצד תוכל להשתמש בהם כדי לשפר את האתר שלך ולשמור על המבקרים שלך מרוצים.

עכשיו שאתה יודע שאתה צריך להאיץ את האתר שלך וכי ישנם גורמים רבים התורמים לאתרי אינטרנט איטיים

בואו נדבר על כמה דרכים שבהן תוכל לשפר את מהירות הביצועים של הדפים שלך אחר צהריים אחד. במאמר זה למד מדוע מדדי הדפי מהירות של Google הם המדד החשוב והמדויק ביותר להיבטים שונים של חווית המשתמש באתר שלך, כולל ביצועים. נדון אילו מדדי ביצועים חשובים ונראה לך כיצד למדוד את מהירות האתרים שלך.

סורקי אתרים ומנועי חיפוש מודדים את ביצועי האתר במונחים של מהירות דף

קלות ניווט, חווית משתמש, היענות, נגישות לקהל גלובלי, ותת-קבוצה של אופטימיזציה למנועי חיפוש המשפיעה על מיקומי החיפוש. גוגל מאשרת שמהירות האתר היא אחד מ -200 הגורמים שבהם היא משתמשת לקביעת המיקום של אתרי האינטרנט שלך בעת חיפוש. מאחר וביצועי האינטרנט משפיעים על הדירוג, מנועי החיפוש פיתחו אלגוריתמים קנייניים ובלתי מזיקים המשלבים גורמים מרכזיים כגון מהירות דף וחווית משתמש וכן היענות לדפי אינטרנט ועוד שלל אינדיקטורים לביצועי אתרים.

שתי יוזמות מהירות חדשות לשיפור חווית המשתמש באינטרנט ממליצות למפעילי אתרים ומפתחים לשים לב למדדי ביצועים ממוקדים על ידי משתמשים על ידי שימוש בכלים כגון Lighthouse

PageSpeed Insights ונתוני שדות בעולם האמיתי. מומחים אחרים מסייעים בכל הנוגע לשיפור מהירות העמוד ועיצוב הדף, אך גם משתמשים מעורבים בתהליך. מודל היפותטי של אופטימיזציה למהירות אתרים קובע את ה- KPI של האינטרנט, כולל מהירות העמוד וזמן הטעינה, היענות האתר, בקשות משתמשים והתחשבות בתכונות כגון אמון באתר, אינטראקטיביות ורלוונטיות מידע אשר משתמשי קצה רואים בהם קבוצת משנה של אתר שְׁמִישׁוּת.

על ידי הימנעות מחוקי CSS ותוספים אינך צריך להשתמש ב- CDN, בפורמטים של הדור הבא ולהפיק את המרב מהטעינה עצלה. אתה יכול לייעל את האתר שלך, לצמצם את זמני טעינת הדפים, לשפר את הביצועים ולהישאר בספרים הטובים של Google.

 

פוסטים שתרצה לקרוא:

דילוג לתוכן