מהם הסוגים השונים של כספות?

מאמר זה יספק סקירה קצרה של סוגי הכספות השונים הזמינים לצרכנים.

ישנם שני סוגים עיקריים של כספות: כספת חסינת אש והכספת חסינת פריצה. הכספת העמידה בפני פריצה יקרה יותר כי יש לה בנייה חזקה יותר בעוד שהכספת חסינת אש יכולה להיות זולה יותר כי היא לא כל כך חזקה.

הכספת היא מכשיר אבטחה חשוב בהגנה על חפצי הערך והחפצים שלך. כספות מגיעות בסוגים רבים ושונים, בהתאם לסוג ההגנה שהן מציעות.

הסוגים השונים של כספות (כספת אבטחה גבוהה, כספת חסינת אש, כספת ביתית)

עם העלייה בשיעורי הפשיעה, אנשים רבים שוקלים כעת כספת כפריט ביתי חיוני. על מנת לעשות את הבחירה הטובה ביותר בכספת, חשוב להכיר את כל סוגי הכספות השונים והשימושים בהם.

כספות עם אבטחה גבוהה מיועדות לאחסון פריטים בעלי ערך גבוה כגון כסף ותכשיטים. כספות אלו בעלות רמת אבטחה גבוהה וניתנות לפתיחה, למשל, באמצעות טביעת אצבע או סריקת רשתית. יש להם גם מנגנוני נעילה שלא ניתן לאסוף או לקדוח אותם.

כספות חסינות אש נועדו להגן מפני נזקי שריפה או חשיפה לתנאי חום קיצוניים. הם יכולים לעמוד עד שעה אחת ב-1800 מעלות צלזיוס ושעתיים ב-1200 מעלות צלזיוס מבלי לגרום נזק לתוכן בפנים.

כספות ביתיות משמשות לאחסון פריטים כגון רובים, מסמכים או חפצי ערך אחרים שאתה רוצה בקרבת מקום אך לא נגיש בקלות. כספות אלו מגיעות בדרך כלל עם מנעולים שניתן לפתוח עם מפתח רק כאשר

כספת בעלת אבטחה גבוהה היא סוג הכספת היקר והמאובטח ביותר. מומלץ לאנשים שרוצים לאחסן את חפצי הערך שלהם במקום שבו אין סיכוי שהם ייגנבו או ייהרסו בשריפה.

הכספת חסינת האש מושלמת לאנשים שרוצים לאחסן מסמכים חשובים, תכשיטים ופריטים אחרים שעלולים להינזק מחום, אך לא ממים. הכספת הביתית היא הכספת הזולה ביותר והיא מושלמת לאנשים שרוצים להגן על חפצי הערך שלהם מפני גנבים אך לא מפני שריפות או שיטפונות.

הדרך הבטוחה ביותר לאחסן את חפצי הערך שלך בבית

חשוב לשמור על חפצי הערך שלך מפני גנבים. זו הסיבה שחשוב להשקיע במנעול טוב ובכספת. כספת במבצע מהיבואן לצרכן: הדרך הבטוחה לאחסן את חפצי הערך שלך בבית

מנעול טוב ניתן לבחור בקלות עם סט כלים הזמינים בקלות בכל חנות לחומרי בניין. זו הסיבה שתמיד כדאי להשקיע במנעול איכותי, שיקשה על הגנבים לפרוץ לביתכם.

הדרך הטובה ביותר להגן על חפצי הערך שלך היא על ידי השקעה בכספת איכותית. אתה יכול גם לקבל כיסוי ביטוחי עבור חפצי הערך שלך ולאחסן אותם מחוץ לאתר בכספת של חברת ביטוח, מה שיהפוך אותם אפילו יותר בטוחים ממה שהם אם הם היו איתך בבית!

הדרך הבטוחה ביותר לאחסן את חפצי הערך שלך בבית היא לשמור אותם בכספת. זה המקום המאובטח ביותר לאחסון חפצי הערך שלך וניתן להבריג אותו לרצפה או לקיר. זו גם האפשרות הטובה ביותר לאחסון מסמכים חשובים כמו דרכונים, תעודות לידה ורישומים פיננסיים.

ישנם סוגים רבים ושונים של כספות בשוק אך כולן מגיעות עם רמות אבטחה שונות. תמיד כדאי לקנות כספת שאושרה על ידי בית בדיקות עצמאי כגון Sold Secure או European Norm (EN) 14443:2006.
לפרטים מורחבים אודות כספת במבצע מהיבואן לצרכן וכספת מהיבואן לצרכן כדאי לבקר ב- safe4u.co.il