הקמנו מדריך לרוכשי בתים העוסק בתהליך קניית הבית. מאיך לקנות בית מההתחלה ועד הסוף, תקבלו עצות טובות לגבי מה שכדאי לדעת לפני שקונים בית.

אם אתה בוחן את הרעיון של רכישת בית

עליך לעשות ארבעה דברים לפני שתתחיל לקנות ולהשוות משכנתאות. אל תשכח להסתכל סביב כדי למצוא את שיעורי המשכנתא הטובים ביותר עבורך, מכיוון שאלה יכולים לעתים קרובות להיות זולים יותר. אם עסקה טובה מאפשרת את רכישת הבית שלכם, אל תשכחו רק לחפש בתים, וודאו שאתם קונים גם משכנתא.

פיקדון גדול יראה למלווים פוטנציאליים שאתה רציני בקניית בית

מה שיכול לעזור לך לקבל שיעור משכנתא סביר יותר. לדוגמא, רוכשי בתים ראשונים יכולים לקבל הלוואת FHA שדורשת רק 2.5% מקדמה ו -5% ריבית על ההלוואה. שקול למחזר מימון הלוואת מימון קיימת מחדש (כולל משכנתא על הבית הראשון שלך) כדי לנצל ריביות נמוכות יותר. גם אם זה אומר שאתה מתאפק מלקנות את ביתך לזמן ארוך יותר, כדאי לעשות כל שביכולתך כדי לשפר את הציון שלך על ידי התקשרות לברוקר המשכנתא שלך.
למידע נוסף על ייעוץ משכנתא וייעוץ משכנתא לפני קניית דירה כדאי לגשת לאתר contact.org.il

תשכחו ממשכנתא כקונה בפעם הראשונה וניצלו את מה שיש לכם: אתם מקבלים הלוואה עם מקדמה נמוכה, פיקדון של לפחות 10,000 דולר ומשכנתא שמראה שאתה קונה רציני כאשר זה מגיע להצעת מחיר.

צעדים לשיפור דירוג האשראי והפחתת החוב יכולים להשתלם בעת הכנת המשכנתא

אחד היתרונות של ניסיון בכלל לקבל משכנתא קונבנציונאלית הוא שמשכנתא FHA מאפשרת לך לבנות אשראי באמצעות תשלומים. לכן כדאי להקדיש זמן לבדיקת דירוג האשראי לפני הגשת בקשה למשכנתא, אך ניתן לשלם את הצעדים שתנקוט בכדי לשפר אותה ולהפחית את החוב בהיקף נרחב על ידי היערכות לפני שתקבל משכנתא.

כיצד להתחיל

אם אתה הולך ישירות למלווה או למתווך המשכנתא שלך, מומלץ לפנות למספר מלווים שונים לפני שתקבל החלטה. המלווים הללו יעזרו לכם להחליט איזו משכנתא הכי מתאימה לכם על סמך מצבכם הכלכלי ויעדיכם. כיצד להתחיל: אתה יכול לערוך קניות כדי להגדיל את הסיכויים לקבל ריבית נמוכה יותר. בנוסף לחסכון לפיקדון, אתה רוצה לבנות קרן חירום כשאתה מתכונן לרכישת בית. כדי להבטיח שיש לך מספיק כסף בכל חודש כדי לכסות את תשלום המשכנתא שלך, המלווה שלך ירצה גם לבדוק שיש לך מספיק חיסכון כדי לכסות את העלויות של רכישת בית מראש. לפני שאתה אפילו חושב על רכישת הבית הראשון שלך, עליך להסתכל מקרוב על יתרת כרטיסי האשראי שלך, יתרת כרטיסי האשראי ומידע פיננסי אחר שלך כדי לוודא שאתה ללא חובות.

אתה גם צריך לוודא שדירוג האשראי שלך טוב

כדי לקבל הלוואת דירה טובה, ואתה צריך. אחד הדברים הראשונים שהמלווה יעשה בעת הגשת בקשה למשכנתא הוא בדיקת דירוג האשראי שלך. המלווה שלך רוצה לוודא שאתה משלם את שכר הדירה שלך בזמן וששהמחאות שלך לא יקפצו. ודא שיש לך לפחות 1,000 $ במזומן כאשר אתה מבקש את המשכנתא שלך, כמו גם 2,500 $ בחיסכון.

קניית בית כוללת חלקים נעים רבים ושלבים מורכבים

וזה יכול לעזור לך לעבור את התהליך בצורה חלקה. עם כל כך הרבה מידע שקשור לתהליך המשכנתא, שלא לדבר על מציאת הבית הנכון, קונים ראשונים צריכים לנסות למצוא דרך יעילה להחזיק את כל המידע הזה ביחד. דבר חשוב נוסף לפני שקונים בית הוא לוודא כי רישום הבית שלכם נכון.

קיום של סוכן נדל"ן טוב יכול להקל על ביצוע מציאת הבית וקניית בית בצורה חלקה

זו דרך נהדרת להבטיח שסוכני הנדל"ן והמתווכים שלך יוכלו לעבוד יחד. אנו מקווים כי רוכשי הדירות הראשונים העוקבים אחר טיפים אלה בטוחה, יהיו מוכנים יותר לרכישת הבית הבאה שלהם.

כשאתה הופך לבעלים ראשון של נכס

חשוב שתדע לקנות בית או דירה מההתחלה. ישנם טריקים ועסקאות קטנות המעורבות בתהליך המשכנתא, החל ממסירת מידע פנים וכלה בבחירת סוכן נדל"ן. קונים ראשונים לא צריכים לחשוש להתקשר אלינו ולבקש עצות ברכישת בית. מכיוון שדברים מרשימה זו פועלים לרכישת בית, יש לך סיכוי הרבה יותר טוב לקבל את הבתים שאתה רוצה במחיר הנכון. ומצאת את הדרך.