התקדמויות בטכנולוגיה של סריקת תמונות

כשאתה מסתכל על ההתקדמות הטכנולוגית המודרנית, עיבוד תמונות דיגיטלי הפך להיות שימושי יותר מעיבוד תמונה אנלוגי. אולי ההתקדמות החשובה ביותר בתחום ההדמיה הדיגיטלית בשנים האחרונות הייתה היכולת ללכוד דימוי גוף שלם ברגע אחד. זה הופך את סריקת התלת מימד לאחת מטכנולוגיות ההדמיה המהירות והחזקות ביותר הקיימות כיום. —- ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, כמה ספקים מתכננים להציג סורקים שיכולים ללכוד 512 פריימים לשנייה בטווח של 12 ס"מ. עם שירותי סריקה סיטונאיים המשתמשים בטכנולוגיית הסריקה הדיגיטלית העדכנית ביותר, Advance Reprographics יכולה להציע לך את ה- DPI הגבוה ביותר של סריקות הקיימות כיום במחירים שחברות אחרות פשוט לא יכולות להרשות לעצמן.

ל- Signa Pioneer יש גם טכנולוגיה בשם Total Digital Imaging (TDI), המאפשרת שיפור באיכות התמונה ועלייה ב- SNR של עד 25 אחוזים. טכנולוגיה הוליסטית זו מקלה על יצרני סורקי CT לעצב מוצרים ולהגיע לתוצאות טובות יותר.

ההתקדמות בטכנולוגיית השתלים הרפואיים הגדילה מאוד את מספר החולים והתקנים

וסיבכה את סריקות ה- MRI בקרב חלק מהחולים. כעת, רופאים עם סורקים מודרניים יכולים לראות יותר חולים עם פחות זמן וגם לזהות פתולוגיות שאולי התעלמו מהן בעבר. זו דוגמה מצוינת לטכנולוגיה מצילת חיים, אך ישנן השפעות רציונאליות אחרות של טכנולוגיית הדמיה מתקדמת בתחומים אחרים. לדוגמא, אם ה- AI תומך ברדיולוגים, הם יכולים לעבד את התמונות שהם סורקים מהר יותר מבלי להחמיץ תכונות חשובות של הסריקה מכיוון שה- AI מדגיש אותם לאימות מראש. ככל הנראה תקבלו דיווחים הרבה יותר מהר וטוב יותר, ורופאים המשתמשים בסורק המתקדם לא יכולים רק לסרוק תמונות בצורה יעילה יותר, אלא גם, אם AI תומך בהן, לעבד תמונות שהוא סורק מהר יותר אם היא מפספסת תכונה חשובה בסריקה. הזמן שנחסך באמצעות סריקת ציוד אבחון מגדיל את קבלת המטופלים לטיפולים המומלצים ומאפשר לרופאים וטכנאים להתמקד בחוויה האישית של המטופל. הדמיית ITero Element ב- 5D ושימוש בטכנולוגיית הדמיה מתקדמת בטיפול בחולי סרטן.
כדי לקרוא עוד על התקדמויות בטכנולוגיה של סריקת תמונות וסריקת תמונות ניתן להעיף מבט ב- memoriz.co.il

מערכת ההדמיה של iTero Element 5D

היא טכנולוגיית NIRI והראשונה מסוגה בארה"ב ובעולם. המכונה המתקדמת של ITero – טכנולוגיית ההדמיה המתקדמת של Action Computational Tomography (MCT) – מייעלת את תהליך הטיפול והאבחון לעתיד רפואת השיניים. ניתן להחליף אותו במהירות בטכנולוגיות הדמיה מתקדמות אחרות כמו CT, MRI, CT – CT ו- MRI.

מערכת ההדמיה של iTero Element 5D

שמייצרת תמונות, אולי נראית מוכרת להדיוט, אבל היא דומה מאוד לסוג הסורקים שהופכים לכל מקום בחיי היומיום. הנה מבט על אחד מסורקי ההדמיה הפופולאריים ביותר בארה"ב כיום: סורק Panasonic. הסורק של Panasonic עוזר ליצור תמונה תלת ממדית של מסמך שנסרק במקור, כגון תמונה או וידאו.

עם זאת, ניתן לצלם ולהשיג תמונה תלת ממדית הנחשבת מדויקת יותר וניתנת לצילום ברזולוציה גבוהה בהרבה מהתמונה המקורית.

בכיתה זו של הדמיה דיגיטלית, חיישן התמונה ממיר את המידע לאות דיגיטלי שמעובד על ידי מחשב והופך לתמונת אור גלוי.

הדמיית הקרנה או רדיוגרפיה דיגיטלית יכולים להתבצע על ידי גלאי רנטגן הממיר את התמונה ישירות לפורמט דיגיטלי

ההתקדמות בטכנולוגיית CBCT גורמת לכך שרוב התמונות ניתנות לצילום ברמות קרינה בהשוואה להדמיה תוך-אוראלית קונבנציונאלית, מה שמפחית את הקרינה וממזער את הסיכון לטווח הארוך, תוך מתן מידע אבחנתי טוב יותר.

מתקני בריאות עדים להופעתו של עידן חדש של רדיולוגיה מרושתת

בה הדמיה של רנטגן מקושרת למגוון רחב של שירותי אבחון ורפואה. עידן חדש זה של הדמיה רפואית מלווה בעלייה משמעותית במידע הקיים בכל האמצעים, מלווה בטכנולוגיות המאפשרות מניפולציה דיגיטלית מקיפה של נתונים אלה.

מתבצעות התקדמות טכנולוגית מתמשכת

כמו סורקי תפוקה גבוהה שיכולים לעבד עד 400 שקופיות, לקצר את זמני הסריקה ולבצע דיגיטציה של חתכים פלואורסצנטיים. ישנן טכנולוגיות המורידות את המינונים הגבוהים של צילומי הרנטגן שנדרשו בעבר לסריקות CT לב, כמו גם סורקים הניתנים לשדרוג המאפשרים המרה למערכות דיסק מהירות ומהירות פורטל מהירה המקפיאה את תנועות הלב. טכנולוגיות אלה הן הבסיס לשימוש במינונים גבוהים יותר של צילומי רנטגן שנדרשו בעבר לבדיקות CT לב.

ה- TSA התקינה סורקי גוף בשדות תעופה בארצות הברית והסירה אותם לטובת מכונות פחות פולשניות כמו סורקי גוף

במחקר שנערך לאחרונה על בטיחותם של סורקי רנטגן המותקנים על המדף לגב, צוות חוקרים השיג סורקי צד אחורי משלו וזיהה כמה נקודות תורפה בסורקים המאפשרים הברחת נשק.

מערכת ההדמיה של iTero Element 5D

היא הסורק התוך-ממדי התוך-ממדי הראשון שמשלב טכנולוגיית הדמיה אינפרא-אדום (NIRI). הטכנולוגיה פותחה על ידי חוקרים מאוניברסיטת קליפורניה, בית הספר לרפואה בסן דייגו (UCSD), ויוצרת תמונות פוטו-ריאליסטיות על ידי שילוב של סריקות CT ו- 3D MRI עם טכנולוגיית הדמיה ממוחשבת מהמכון הלאומי לבריאות בארה"ב.

פוסטים שתרצה לקרוא:

דילוג לתוכן