בדיקת חורף לרכב

אוקטובר הוא הזמן המושלם להיכנס לתוכנית אחזקת הרכב ולהכין את המשאית לשירות חורף, פינוי שלג ושירות חורף. המשמעות היא שמזג האוויר החורפי כאן באופן רשמי וזה אומר שהגיע הזמן להיות מוכנים לנהוג במשאית בחורף בעזרת תוכנית בקרת רכב חורפית טובה.

אם יש לך בדיקה לפני החורף

זכור להחליף את השמן, לבדוק את הרכב ולתחזק אותו בהתאם לשמן בו נעשה שימוש. בדוק את מפלס נוזל הבלמים והצמיגים כדי לדעת שאתה נוהג ברכב בטוח ואמין. בדיקות רכב טובות באביב הן חלק חשוב בלוח הזמנים של התחזוקה שלך, מכיוון שהגיע הזמן שתבדוק מה החורף עשה לך הכי גרוע.

זה מבטיח שמערכת הקירור של הרכב תהיה אופטימלית וכי נוזל הקפאה נבדק וממלא במידת הצורך. בזמן שאתה שם, עליך לבדוק אם ברכב שלך דליפות או צינורות בלויים במערכת הקירור.
למידע נוסף בנושא של בדיקת חורף לרכב פיאט מומלץ לבדוק כאן: fiat-telaviv.co.il
לעוד פרטים בנושא של בדיקת חורף לרכב ובדיקת חורף לפיאט יש לבדוק כאן: fiat-telaviv.co.il

חשוב שתבדוק בחורף אם הצמיגים שלך מנופחים כהלכה

אם יש לך צמיגי קיץ, בדוק שהמשטח נמוך לפחות 5.32 "כדי להבטיח אחיזה טובה בחורף. חורף הוא לא הזמן להשיג צמיגים זולים, אז קחו את הזמן לבדוק את עומק הדריכה. סימני הבלאי בצמיגים שיש לקחת בחשבון כוללים בלאי דריכה לא סדיר ובלאי לא סדיר בצמיגים.

אם המכונית שלך לא מבצעת בדיקה, זה עלול לגרום נזק חמור למנוע, לתיבת הילוכים, למתלים, לבלמים ולחלקים אחרים של המכונית.

אם המכונית שלך נכנסת לטווח הגילאים של בדיקות חובה, אתה יכול לצפות שמערכת הפליטות שלך תיבדק לפני שתוקף הרישום שלך. התג תקף עד שנת 2021, אך לפני שניתן יהיה לחדש אותו, על המכונית לעבור בדיקת פליטה באותה נקודה.

הרכב שלך ייבדק ותראה איך הרכב שלך מסתדר ומה

הוא צריך להיות מוכן לעונת החורף. במהלך הביקור שלך תקבל בדיקה והכיור שלך יתמלא בחורף – נוזל בטוח שלא קופא עד שהטמפרטורה מגיעה ל -20 מעלות. הביאו את הרכב לבדיקה – וגלו כל מה שתוכלו לעשות כשמזג האוויר נהיה קר יותר.

התכונן לחורף על ידי בדיקת חגורות וצינורות לאיתור סדקים וסימני בלאי והחלפתם במידת הצורך. בדוק את מצב המגבים שלך כדי לוודא שהם מתאימים לניקוי שמשות.

לבסוף

בדקו את הצמיגים שלכם: וודאו שאתם בודקים את לחץ כל הצמיגים, כולל הצמיג הרזרבי שלכם, לפחות פעם בחודש בחורף. השליטה בלחץ הצמיגים חשובה במיוחד בחורף, מכיוון שהקור יכול להפחית את לחץ האוויר וכך הצמיגים יכולים להתנפח מעט. אם אתה נוסע על צמיגי חורף ואתה מחליף אותם לקיץ, חשוב לבדוק אותם באופן קבוע לבלאי לאורך כל העונה ולבדוק את מצב צמיגי ה- M & S אם יש לך אותם. לסיום, חשוב גם לבדוק את לחץ האוויר של הצמיג בחורף, כלומר לבדוק מעת לעת את שחיקת הצמיגים בכל עונה.

אוויר חורפי קר יכול גם לגרום לדליפות איטיות שעלולות להחמיר אותם

לכן, עדיף לתקן את הנזילות בחורף או לקנות צמיגים חדשים כדי להימנע מהצורך להחליף אותם בשלג. הזמן לבדוק את המצבר הוא אותו זמן שאתה זקוק למטען לרכב שלך וגם למיזוג האוויר. אם השליטה ברכב שלכם נופלת בסתיו והשלג עף, בואו אל Tune Lube כדי לבדוק את הרכבים בטיסה.

הבדיקה הטובה והשלמה ביותר

היא בדיקה שערכה המועצה לטיפול ברכב, אשר קבוצה של מכונאים מתייעצת להפקת בדיקה של 190 נקודות. מידע זה נועד לספק הבנה טובה יותר של מה פקחי המדינה מחפשים בעת בדיקת צמיגים בבדיקות בטיחות כלליות. מכונאי מוסמך או טכנאי רכב אשר בודק את הרכב, מצלם אם אתה זקוק להם ומגיש דוח למוכר יכול להשלים את בדיקת החורף לרכב משומש בפחות משעתיים.

פוסטים שתרצה לקרוא:

דילוג לתוכן