איתור נזילות במצלמה תרמית

חברת הסטארט-אפ הסינית Rokid התקינה מצלמה על משקפיים המשתמשת בזיהוי פנים והדמיה תרמית כדי לזהות אנשים, למדוד את הטמפרטורה ולהקליט מידע. קלוביטי, אחת היצרניות הגדולות בעולם של מצלמות הדמיה תרמית, התחברה עם ספק מצלמות AI אסטרטגי כדי לשחרר חבילת הדמיה תרמית ללא מגע, המופעלת על ידי טכנולוגיית הדמיה תרמית קניינית של החברה ומגוון חיישנים. המצלמה מגלה קרינת אינפרא אדום ומודדת את טמפרטורת פני השטח של אנשים וחפצים ", מסביר ג'ורגוס צאי, מייסד שותף ומנהל טכנולוגי ראשי ב- ROKid.

לעוד פרטים על איתור נזילות במצלמה טרמית כדאי לבדוק כאן: https://termo.co.il/liquidity-detection-in-a-thermal-camera/

בנוסף לקריאת הטמפרטורה המוחלטת, למצלמת FLIR יש מצב הקרנה. בהן נמדדת הטמפרטורה האנושית בטמפרטורה ממוצעת מוקלטת.

ניתן לחלק את מצלמות ההדמיה התרמית בערך לשתי קטגוריות

גלאי תמונות אינפרא אדום מקוררות וגלאי הדמיה תרמית לא מקוררים. הפרש הטמפרטורה בין פיקסלי החיישן הוא דקה בלבד. עבור גלאים לא מקוררים, והפרש של מעלה אחת צלזיוס בסצנה גורם להפרש של פחות מ 0.5 מעלות צלזיוס. בעוד שמצלמת רגישות של 100 מ"ק מתאימה היטב לגילוי הפרשי טמפרטורה גדולים, מצלמת רגישות של 30 MK היא אידיאלית ליישומי לחות. Nikon E95, Canon E100 ו- Sony E90 הן בין המצלמות התרמיות הטובות ביותר למטרה זו.

הדיוק במדידת המצלמה התרמית מושפע נמסר על ידי מספר גורמים

כולל מרחק המצלמה מהיעד. למעשה, האדם שעובד עם מערכת ההדמיה התרמית יכול להיות באזורים שונים בחדר, ואת טמפרטורת פני השטח ניתן למדוד באמצעות מגע. מערכות הדמיה תרמית מודדות את הבדל הטמפרטורה על ידי יצירת מפת טמפרטורה יחסית של כל אזור בגוף.

מצלמות הדמיה תרמיות

שתוכננו במקור להדברת מזיקים, עוצבו מחדש כדי לפקח על חום במקומות ציבוריים ומשמשות עסקים באסיה ובניו זילנד. המשטרה הציבה מצלמות הדמיה תרמיות באזורים מסוימים בבריטניה כדי לאתר אנשים שעוברים פקודות חברתיות ומרחקים בלילה, והמערכת יכולה אפילו להודיע למשטרה שאנשים לא חובשים מסיכות.

לדוגמה

חברת הכרייה הברזילאית Vale SA התקינה מצלמות הדמיה תרמיות לעובדים הנכנסים לבניינים, מוקשים ואזורים אחרים. חברות וארגונים אמריקאים השתמשו גם במצלמות הדמיה תרמית לבדיקת עובדיהם, כולל אמזון שבודקת עובדי מחסן ובתי חולים, שם עוברים בדיקה לעובדים ולמטופלים אחר מחלות זיהומיות כמו שפעת ושחפת.

בתאילנד תשתלב מצלמת ההדמיה התרמית במערכות בקרת גבולות ביומטריות קיימות המזהות מטיילים באמצעות סריקות טביעות אצבע וזיהוי פנים. חברות מסוימות שממוקמות בסין, כולל SenseTime ומגווי, שילבו גם מצלמות הדמיה תרמית עם זיהוי פנים.

מצלמות הדמיה תרמית הופכות פופולריות יותר ויותר בארצות הברית עקב פרוץ COVID-19 לאחרונה

כמה חברות הדמיה תרמית טוענות כי מכרו אלפי מכשירים ללקוחות אמריקאים מאז תחילת התפרצות ה- COVID "19, וכמה מהן טוענות כי אזלו מאז תחילת התפרצות ה- COVID" 19.

עם זאת

מוצדק לבחון את האפשרות להשתמש בטכנולוגיה זו למטרות רפואיות שאינן מאבחנות באזורים עתירי תנועה כגון שדות תעופה. יש להשתמש במצלמות הדמיה תרמית רק בנוכחות אנשי רפואה כמו רופאים, אחיות וטכנאים רפואיים. משימות אלה מבוצעות על ידי מומחים שעברו הכשרה מתאימה.

Thermoplex יסייע לכם בבדיקות שתבצעו באמצעות מצלמת הדמיה תרמית

יקרא את התוצאות ויתאים אישית את הפתרון המדויק ביותר, ויציע שירות איכותי, מקיף ומתקדם. הצוות שלנו יתחיל במהירות בסדרת בדיקות לאיתור נזילות עם מצלמות תרמיות ולקריאת התוצאות שלכם. איור 3 מציג דוגמה לאנשים בודדים המשתמשים ברקע גוף שחור מכויל.

הגלאי הפרואלקטרי פועל במעבר שלב אחר שלב וטמפרטורת הפיקסלים נקראת בדרגה גבוהה בהתאם לטמפרטורת קיטוב המטען

בנוסף, לרוב מצלמות האינפרא-אדום יכולת לשנות את הגדרות הפליטה, מה שמאפשר לה להתקרב לטמפרטורת השטח בפועל, תוך הכרת ערכי הפליטה של כל החומרים הנבדקים.

בבתי חולים ובחדרי מיון

מערכות הדמיה תרמית יכולות לסייע בקביעת הטמפרטורה של חולי הטריאז 'כדי לקבוע אם יש צורך בהערכה או בידוד נוסף. לדוגמא, אם מתגלה טמפרטורה מוגברת במהלך השימוש במערכת הדמיה תרמית, ניתן להשתמש בשיטות שונות לאישור חום. אם זוהתה טמפרטורת גוף גבוהה על ידי מצלמות תרמיות, ניתן לבצע הערכה נוספת.

יש לכייל ולכייל מחדש מצלמות הדמיה תרמיות במעבדה

כדי להבטיח שערכי הטמפרטורה שלהן תואמים את הטמפרטורות האמיתיות של אנשים וחפצים ", מסביר פליר. כחלק מגישה רחבה יותר לניהול סיכונים, מערכות הדמיה תרמית יכולות ניתן לראות גם בהקשר של גילוי נזילות. איתור נזילות באמצעות מצלמות תרמיות מיועד למקרים הבאים: איתור עובש או עובש על קירות הבית. מצלמות תרמיות יכולות ליצור דוחות נתונים המציגים דליפות שזוהו ואף הדמיה תרמית. .

פוסטים שתרצה לקרוא:

דילוג לתוכן