איך לתקן צינור שהתפוצץ

צינור קפוא עשוי להפוך לצינור פרוץ וזקוק להתייחסות דחופה, על פי המכון הלאומי למשאבי מים של משרד האנרגיה האמריקני.

כדי למנוע נזק למים ולחסוך כסף, ריכזנו רשימה של 8 דרכים למניעת קרעים קשים בצנרת ודרך לתיקון צינורות סדוקים. במדריך זה תוכלו ללמוד טכניקות מניעה חשובות כאשר צינורות פורצים בביתכם, וכן עלויות בסיסיות – חיסכון באמצעים לפני שאינסטלטור חירום – שיודע לתקן צינור שבור – מגיע. במקום להתמודד עם ההשלכות של צינור פרוץ, עליכם להשתמש בטיפים אלה בכדי להילחם בקרע ולעקוב אחר האופן בו אתם מזהים מה עליכם לעשות קודם אם צינור מתפוצץ בבית ולמנוע ממנו בכלל לקפוא.

אם אתה מנסה לתקן צינור פגום בעצמך

אתה יכול להציל את עצמך ולהבטיח את ביטחונך על ידי התקשרות אלינו עכשיו. אנו מציעים שירותי תיקון של צינורות קפואים ומבטיחים שתקבלו את השירות הטוב ביותר האפשרי לקרע בצינור שלכם או לבעיות אחרות בצנרת. האינסטלטורים, האינסטלטורים והשרברבים המקצועיים שלנו יישלחו אליכם, ידאגו לצינורות השבורים שלכם ולכל מה שדרוש לכם בצורה יעילה ומקצועית, אך אנו נספק לכם מספיק מידע בכדי למנוע בעיות עתידיות במערכת התברואה שלכם.
למידע נוסף על אינסטלטור מוסמך ואיך לתקן צינור שהתפוצץ כדאי לגשת לאתר webby.co.il

זכרו תמיד שכל הערות התיקון בהודעה זו הן זמניות והן יעודכנו במידת הצורך, לכן אנא בדקו אותן תמיד.

בעוד שבעלי בית או סוחר חסרי ניסיון עשויים לבצע תיקון שאינו מספיק או שעלול להיכשל במהרה

תיקון אמין יכול להתבצע על ידי אינסטלטור מורשה. אינסטלטור רציני יהיה בעל הידע, הניסיון והמשאבים הדרושים לתיקון והחלפה נכונה של צינור מים פגום. אם אינך יכול לתקן צינור פרוץ, התקשר לאינסטלטור מקצועי בכדי לתקן את הבעיה. מומחה זה ישתמש בחומרי התיקון והתיקון הנכונים כדי לפתור את הבעיה שלך וגם למנוע קרע נוסף בצינור בעתיד.

בנוסף

הוא יכול לייעץ לך כיצד להתמודד עם המצב ואילו צעדים נדרשים לצורך תיקון קרע בצינור בשעת חירום. השרברב יכול גם לעזור לך לקבוע אם אתה זקוק להחלפת צינור מלאה. במקרה שלא תוכלו לתקן את הצינור בעצמכם, עליכם להתקשר לאינסטלטור מקצועי. אם יש לכם צינור שבור, השתמשו במוצרים איכותיים לתיקון הצינור שלכם ובואו בזמן הנכון, וכתוצאה מכך סוף סוף תגיע תעשיית אינסטלציה מורשית ומוסמכת שתספק.

אם התקנת צינור המים שלך ישנה ועברה מספר תיקונים

עדיף להחליף אותה כעת כדי להימנע מתיקונים בזמן הקרוב. זכרו, ככל שצינורות מים נשברים יותר וככל שהם נמשכים זמן רב יותר לתוצאות ארוכות הטווח של צינור פרוץ במקרה חירום כמו נזילת מים או נזילה במערכת ביוב, כך ייקח יותר מאמץ וזמן לתקן אותם. .

אם אתה מתקשר לאינסטלטור מיד לאחר קרע בצינור, התנהג כאילו אתה מחכה לזמן תיקון קצר. בזמן שאתה מחכה לאינסטלטורים, אתה יכול לחבר את הצינור המתפרץ עם סרט דבק כבד.

היכנס לצינור

כדי להסיר רכיבים יבשים פגומים שממילא זקוקים להחלפה, ושלב שרוול צינור נחושת כך שהחלק הפגום של הצינור יוסר ויחטא. עליכם להשלים את הצעד האחרון לתיקון הצינור המתפרץ, אך אם הוא ארוך יותר מ- 2 אינץ ', תצטרכו קטע צינורות כדי להכניס אותו. כל שעליך לעשות הוא לחתוך דרך פרץ או פגום של הצינורות כמתואר לעיל ולחץ דרך מטרה – צינור תיקון. אם החור בעיוות הצינור הקרוע שלך ארוך מספיק להטבעה, הנח חור באורך של כ -1.5 ס"מ ורוחב כ -3 ס"מ, או אם החורים בעיוות הצינור הקרוע ארוכים, כ -2 ס"מ.

מיכל זה אמור לספוג את כל מה שיוצא מהצינור עליו אתה עובד

אתה יכול למצוא חומרי איטום צנרת בחנות החומרה המקומית שלך ולמלא את הסדקים, אך תיקון הצנרת יהיה מבולגן. צינור שבור בביתכם יכול להיות קריטי מכיוון שהוא יכול להוביל גם לקרע בצינורות בחלקים אחרים בביתכם.

לאחר שלכדתם את המים

התקשרו לשירותי החירום והם יעזרו לכם למצוא את הנזילה ולבצע תיקונים מתאימים. ברוב המקרים, צינור פרוץ דורש עזרת אינסטלטור, אך אם ביתכם מאוים על ידי צינורות קפואים או שהצנרת שלכם כבר קפואה, עליכם לפנות אליהם מראש בכדי למנוע אסון. אם האינסטלטור המקומי שלך מבצע תיקוני צנרת, הפנה אותם לחברת תיקון נזקי מים אם אין לך כזה.

פנייה לאינסטלטור לתיקון צינור שבור תקל על התביעה ופתרון הבעיה במהירות. אם אתה מתקשה למצוא את הנזילה או שאינך מצליח לגשת לקו בכדי לבצע תיקונים, הזמין תחילה אינסטלטור.

פוסטים שתרצה לקרוא:

דילוג לתוכן