איזה ביטוח שיניים מכסה שתלים

לפעמים הביטוח לא יכסה את השתל אם קיים טיפול זול יותר. תוכניות ביטוח מסוימות עשויות לכסות 50% מעלות השתלת שיניים, אך אחוז זה תלוי בהליכים אחרים. עם תוכנית החזר לרופא שיניים, תקבל החזר לאחר ששילמת עבור הטיפול שלך, וחלק מהתוכניות מכסות הליכי השתלה. תצטרך לעיין בתנאים של תוכניות אלה ולראות אם אתה יכול לבחור את הרופא שלך.

אם אין לך ביטוח שיניים או כיסוי במסגרת הביטוח הקיים

תוכל להגיש בקשה לפוליסה המכסה השתלות שיניים או לשקול השתתפות בתוכנית רפואת שיניים מוזלת. תוכל גם לשקול האם תוכניות פיצויים לרפואת שיניים הן פתרון פוטנציאלי עבורך. בהתאם למה אתה צריך את השתלים, הכיסוי עשוי להינתן על ידי רופא השיניים שלך, ביטוח הבריאות שלך, או שניהם. אם ביטוח השיניים שלך מכסה את עלות ההשתלות, ודא שאתה מבין את המגבלה השנתית של התוכניות שלך וכל עלויות נוספות שתהיה אחראיות להן.

ביטוח השתלות שיניים יכול גם לספק כיסוי לניתוח השתלות

מה שיפחית את העלויות האישיות שלך. עם זאת, אנא זכור שחלק מהתוכניות אינן מכסות שיניים חסרות, כך שאם כבר יש לך שן חסרה, ייתכן שביטוח מסוג זה אינו הבחירה הנכונה עבורך. מכיוון שבמקרים מסוימים מגבלת הכיסוי השנתית מתחילה ב-1,000$, חשוב לוודא שתוכנית ביטוח השיניים שתבחר מספקת כיסוי מספיק כדי לסייע בפועל בתשלום עלות ההשתלה. לתוכניות ביטוח שיניים רבות יש מגבלה שנתית של אלפי דולרים, אשר מכוסה רק בעת הסדרת השתלות שיניים יקרות.

כמו בכל טיפול שיניים

מה שמכוסה בביטוח שלך תלוי בפרטי הכיסוי של התוכנית שלך ובמגבלות השנתיות של התוכניות שלך. לדוגמה, ייתכן שיש לך כיסוי לפריטים יקרים יותר, כגון טיפולי שורש, גשרים ושתלים, וכיסוי לטיפולי שיניים מונעים. סוג הביטוח שיש לך ישפיע על גובה טיפול השיניים שלך. אם אין לך כיסוי דרך המעסיק שלך, אתה יכול לרכוש תוכנית רפואת שיניים בעצמך דרך חברת ביטוח פרטית או שוק ביטוחי הבריאות.

תוכניות ביטוח מקיף אומר שהן כוללות טיפול מונע כגון שירותי משק בית

טיפול בפלואור וצילומי רנטגן; טיפול בסיסי כגון סתימות ותמציות; ושירותים בסיסיים כגון גשרים, כתרים, שיניים תותבות והשתלות שיניים. בדרך כלל, ביטוח השיניים הזול ביותר בדרך כלל אינו מכסה שיקום; לתוכניות שיניים בכיסוי מלא יש בדרך כלל תשלום חודשי גבוה יותר, כולל הליכים כגון שתלים. ביטוח שיניים להשתלות שיניים חשוב מכיוון שפוליסות ביטוח שיניים בסיסיות רבות אינן מכסות הליכים או פעולות גדולות להחלפת שיניים שחסרו לאחרונה. עם זאת, החסרונות של תוכניות ביטוח השתלות שיניים הן שבדרך כלל יש להן השתתפות עצמית גבוהה יותר, שיא שנתי נמוך יותר ומגבלות על תנאים קיימים, גם אם יש לך שן חסרה.

זה יכול להיות קשה למצוא ספקי ביטוח שמכסים שתלים

אבל עברנו על הרבה מהתוכניות הזמינות כדי למצוא את אלו שמציעות כיסוי שתלים. מצאנו שהכיסוי הביטוחי להשתלות שיניים והליכי שיניים בסיסיים אחרים מוגבל מאוד בקרב כל חברות הביטוח להשתלות שיניים, מה שהופך את זה עוד יותר חשוב שתקבל את הפרטים המלאים של תוכנית השיניים שלך לפני ההרשמה לכיסוי. קבלת תשובות ברורות לגבי מה מכוסה בביטוח בריאות ורפואת שיניים יכולה להיות מבלבלת, במיוחד עבור הליכים מיוחדים כגון השתלות שיניים.

ישנם מספר גורמים חשובים שעליך לקחת בחשבון בעת בחירת ביטוח השתלות שיניים

כולל כיצד לקבל הצעת מחיר ופוליסה, וכיצד לנהל את חשבונך לאחר ההרשמה. גלה אם התוכנית שאתה מעוניין בה מכסה את ההליך בעיר ובמדינה שלך ואם יש ספקי שירותי בריאות מקוונים באזור שלך. לרוב התוכנית תכסה אותך מיד לטיפול מונע, אך תבקש ממך להמתין פרק זמן מסוים לפני שהיא תכסה אותך לטיפול מורכב ויקר יותר.

מקובל שלתוכניות ביטוח שיניים יש תקופת המתנה, בדרך כלל שנה או פחות, לפני כיסוי הליכים גדולים כגון השתלות שיניים. הקפד לדבר עם המבטח שלך כדי לברר את תקופת ההמתנה ואם הם מכסים הליכים דנטליים בסיסיים כמו שתלים.

חשוב לחזות את סוג טיפול השיניים שאולי תזדקק לו בשנה הבאה ולבחור תוכנית המתאימה למקסימום השנתי שלך

זכור כי בהתאם לצרכים האחרים שלך לרפואת שיניים השנה, ההשתתפות העצמית שלך או הסכום ששילמת עבור השירותים לפני הכיסוי הביטוחי עשויה לחול.

הביטוח שלך עשוי לכסות רק את השיניים המלאכותיות שהרופא שלך משתמש בו או את השתלים עצמם. ייתכן שחלק מפוליסות הביטוח לא מכסות היבטים אלה ומכסות רק בחינה או עצרת אחת.
לעוד פרטים מורחבים בתחום של השתלת שיניים לסת עליונה מחיר מומלץ להעיף מבט ב- dental-clinics.co.il

Dental Associates יסייעו לך למקסם את הטבות הביטוח שלך

אך שים לב שייתכנו הגבלות מסוימות על הכיסוי, כולל אך לא רק את הדברים הבאים. תוכנית הדנטאל פרימייר גובה עמלה עבור כל שירות, כלומר לא תשלמו יותר מהתשלום וההשתתפות העצמית עבור כל שנה נתונה. דלתא דנטל מכסה 100% מהליכי האבחון השגרתיים והמונעים, 80% מההליכים הבסיסיים (כגון סתימות, טיפולי שורש ועקירות שיניים) ו-50% מההליכים הבסיסיים (כגון גשרים ושתלים). למרות שדלתא מכסה 100% מההליכים השגרתיים, היא מכסה 50% מההליכים הדנטליים הגדולים, כמו שתלים.

Delta Dental Premier עבור כיסוי שתלים

היא תוכנית בתשלום המאפשרת לך גם לראות כל רופא שיניים מורשה שתרצה, אך על ידי ביקור אצל רופא שיניים מקוון, דלתא יכולה להבטיח שתשלם לא יותר מאחוז הביטוח המשותף המוצג ב- הכיסוי שלך. … דלתא מזהירה שאם אתה רשום לאחת מתוכניות כיסוי השתלים שלהם, עליך תמיד לבקש מרופא השיניים שלך הצעת מחיר לפני תחילת הטיפול כדי שתדע בדיוק כמה יעלה השתלת השיניים שלך בדלתא וכמה התוכנית תכסה . .,

ברוב סקירות הפוליסה שאנו קוראים

ביטוח השתלות שיניים מכסה התקנת שתלים ושיקום להחלפת שן חסרה. אפילו תוכניות ביטוח שיניים המכסות את עלויות השתלות השיניים עשויות שלא לשלם עבור השתלות שיניים עבור שיניים חסרות עד למועד הכיסוי. חברות ביטוח רבות רואות בהשתלות דנטליות הליך קוסמטי בלבד, ולכן הוא אינו הכרחי רפואית ואינו מכסה אותם. ברוב המקרים, ביטוח הבריאות משלם עבור כיסוי השתלות שיניים במקרה הצורך עקב תאונה, אך יש המתייחסים אליו כמכלול.

אם אובדן השיניים נגרם כתוצאה מתאונה או פציעה

השתל עשוי להיות מכוסה בפוליסת ביטוח תאונות או קופת חולים. שתל בודד לא מבוטח יכול לעלות בין $3,000 ל-$4,500.1 אם אתה צריך שתלים מרובים, העלויות עלולות לעלות במהירות. עם זאת, עלות ההשתלה יכולה להשתלם כאשר אתה לוקח בחשבון ששתלים בדרך כלל מחזיקים מעמד לכל החיים, עובדים כמו שיניים טבעיות, נותנים לך חיוך טוב יותר ומאפשרים לך לאכול ולדבר בביטחון.

פוסטים שתרצה לקרוא:

דילוג לתוכן