מאזדה רצתה לפתח גרסה של המנוע הסיבובי האופייני שלה שיכול לפעול גם על מימן וגם על בנזין, ושמה את מאזדה Premacy Hydrogen RE Hybrid. החברה הציגה את מכונית תא המימן הראשונה בארצות הברית בשנת 2008, אשר הופסקה בשנת 2002.
מאזדה המשיכה את מחויבותה למנוע ייחודי זה עם ה- RX-7 הקל משנת 1978 ל- RX 8
המודרנית. הוא גם המותג היחיד שמציע אוטובוס מסתובב, מאזדה פארקוויי, שזמין רק ביפן. שלא כמו דגמי מכוניות אחרים, ה- RX 7 של מאזדה זכה במירוצי לה-מאן יותר מכל מכונית אחרת בתולדותיה. בעוד הונדה השתמשה רק בשלוש מכוניות בשנה ובטויוטה רק אחת בשנתיים (שתיהן הגיעו ב 67 התחלות), מאזדה הייתה הגמרת האמינה ביותר בלה מאן.
משנות השמונים, פלטפורמת מאזדה פמיליה השתמשה בדגמי פורד כמו לייזר אסקורט כפלטפורמה, בעוד שארכיטקטורת הקאפלה מצאה את דרכה ל- RX-7.
למידע נוסף על מוסך מאזדה כדאי להעיף מבט ב- fiat-telaviv.co.il
קו פמיליה הקטן במיוחד הפך חשוב מאוד למכירותיה של מאזדה ברחבי העולם, וכך גם ה- RX-7, הראשון מסוגו בארצות הברית.
קו ה- Xedos שווק תחת המותג מאזדה ונשא את סמל "מאזדה" של השנה הנדונה
אך באירופה השם Xingos נקשר גם ל- Mazdas Xedsos 6 ושני הדגמים הללו הופקו משנת 1992 עד 1997. פורד גם השאילה למאזדה חלק מהיכולות שלה בעת הצורך, ועזרה לפורד בפיתוח אקספלורר משנת 1991 (מבלי למסור שום סיבה), שמאזדה מכרה בשנת 1991 כהאצ'בק הראשון בגודל מלא בארצות הברית. באותה תקופה זו הייתה גרסה של הפיאסטה של פורד, שנבנתה במפעל באירופה ובדרום אפריקה.
למרות שהפך מיד לרכב הספורט הספורטיבי הנמכר ביותר בארצות הברית ושמר על התואר הזה במשך עשרות שנים
גרסת מאזדה לא הצליחה. מאזדה הצליחה מאוד בצפון אמריקה, אולם הרחיקה לכת ופיתחה את הטנדר הרוטרי שלה על בסיס דגם B-Series המונע בבלעדיות עבור קונים בצפון אמריקה. בשנות השבעים, מאזדה שותפה רשמית עם פורד לייצור מכונית הטנדר הראשונה שלה בגודל מלא, אך היא הורכבה תחת סמל "מאזדה" ללא סמל מאזדה. למרות שמאזדות הוצגו כבר בקנדה בשנת 1959, היא לא נכנסה רשמית לשירות בקנדה (MazdaCanada) עד סוף שנות השישים.
בשנת 1968
כאשר מאזדה כונתה עדיין טויו קוגיו, החלק "טויו" בשם הצוות היה הנהון לשם החברה ביפן, והשם נקשר לאהורה, אלוהי האור של מאזדה, מקווה שזה יאיר את הדימוי של מכוניות קומפקטיות. מאזדה התמקדה מחדש בייצור מכוניות קומפקטיות כמו מאזדה MX-5 מיאטה ומאזדה רודסטר. שינוי המיקוד הוביל גם לסדרת מנועי בוכנה – מאזדות (הדור הראשון שלהן נמכר מחוץ ליפן כ"אונוס "ובהמשך כ"מאזדה רודסטרס") – בהשראת המושג ג'ינבה-איטאי.
נכון לשנת 2011, מאזדה עדיין משתמשת בסיסמה "זום זום" עבור קמפיין בשם "Do Drive", והנקודה היא "אם לא כדאי לנהוג, לא כדאי לבנות אותה." אני חושב שאם זה לא שווה "לנהוג", אין "פנצ'ליין" במאזדה MX-5
כדי לעזור למאזדה לנווט במורכבות ההולכת וגוברת של מסע הלקוחות, אנו ממשיכים לפתח את הדגם ולשפר את ההיצע והיכולות שלנו. , "אומר נשיא ומנכ"ל מאזדה, מסאהירו הסגאווה וצוותו במאזדה.
מרכזי תיקון התנגשות מורשים של מאזדה הם סוחרים
חנויות גוף עצמאיות המוסמכות על ידי מאזדה לבצע את העבודה הדרושה כדי להפוך רכב מאזדה לשלם מחדש. נעשה על ידי הצטיידות במכונאות ונותני שירותים במאזדה בידע לתיקון יעיל של רכבי מאזדה. כל טכנאי המכונות והמנגנונים של מאזדה מקבלים הכשרה במפעל בטכניקות העדכניות ביותר באמצעות התוכנית שצוינה על ידי – CAR, המאושרת על ידי מאזדה ארה"ב. – —- מומחים אלה השקיעו שנים בתיקון יעיל של דגמי מאזדה, ולא רק בתחזוקתם, והם מוכנים לכל אתגר שעשוי להתרחש בדרכם. בחלק מהמקרים ישנן חנויות פחחות המסונפות נערך עם סוחרי מאזדה וחנויות עצמאיות נחשבות וידועות בזכות העבודה האיכותית שלהן עם חלקים ספציפיים של מאזדה.
לפני רכישת מאזדה אנו ממליצים לבצע תיקונים מעוסק מורשה המכיר את המוצר ממקור ראשון ובעל מידע על תיקונים עדכניים מעלוני השירות האחרונים של היצרן
למרות שהם עשויים להציע מחירים אטרקטיביים, סוחרי מאזדה משתמשים בחלקים מקוריים של מאזדה בעת ביצוע תיקונים ומשתמשים בטכנאים בעלי ידע שמוקדש לעבודה עם קו מאזדה.
לפני שתתחיל לתכנת, החנה את מכוניתך בחוץ במוסך ושם את הסוללה החדשה בידך – פותחן דלתות המוסך. רוב הסיכויים שתבינו כיצד להגדיר את קישור הבית, אך אם אתם בבעיה או שנראים דברים לא ברורים, אל תהססו לפנות.